Gå til innhold

Kan noen fortelle litt mer om cyster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det både farlige og ufarlige? Til nå har jeg bare hørt om ufarlige, sånne med vann i. Disse forsvinner av seg selv? Og hva er det de gjør som hindrer damen i å bli gravid? Kan man få cyster flere steder, eller sitter de som regel på ett sted?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette vet jeg ingeting om...men dytter litt opp for deg :o)

Skrevet

Hei!

Jeg hadde en cyste på den ene eggstokken for noen år siden. det var en vanncyste, og den sprakk av seg selv. Var djevelsk vondt, legen sa at det sannsynligvis var fordi det var kommet ørlite blod i bukhulen da den sprakk. Men det varte bare et døgn, før kroppen hadde ordna opp selv. De kunne også se "arr" etter flere cyster, som jeg har hatt uten å vite noe om det.

Etter legens utsagn har jeg hatt, og kommer nok til å få flere ufarlige vanncyster. Det påvirket ikke min evne til å få barn første gang, og vi får se hvordan det går videre.

Det er det lille jeg vet om emnet...

Så, ja det finnes nok farlige og ufarlige.

Skrevet

Heisann..=) Ja de finnses mange forskjellige cyster, men vanncyste er den vanligste og som regel forsvinner av seg selv.. I mitt tilfelle gjor den det ikke, så eg måtte inn å tappe den, siden den var så kjempe stor, og gjorde ubehag...=/ Skal på kontroll igjen om 1 mnd, er den kommet igjen vurderes det operasjon...

Du kan lese mye om cyster på de sidene nela har funnet...=)

Lykke til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...