Gå til innhold

er en skygge en strek

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan godt være håp anonym,men like gjerne være en falsk forventning...Har du flere tester kan det være lurt å ta en ny etter 2 dager..Kanskje den gir deg det resultatet du håper på...Men det beste er vel å vente til etter ikm..C":).

Ønsker deg lykke til!

Hei. Jeg hadde endel slike skyggestreker noen dager før ikm. Det kan bety at du har en befruktning på gang. Jeg fikk alltid mens igjen etterpå. Blodprøver viste at jeg hadde østrogendominans/for lavt progesteron nivå. Dette kan gjøre eggløsninger sjeldne, og gjøre det vanskelig for egget å feste seg. Gynekologen satte meg på Pergo, men det hadde jeg ingen effekt av. Jeg begynte derimot med en østrogrenkrem jeg kjøpte først på helsekost, siden via Ullevål apotek. Etter å ha prøvd i over 1 år ble jeg 2 ganger gravid i løpet av kort tid når jeg brukte kremen. Den første gangen (med helsekostkremen) aborterte jeg i uke 11 (tror ikke det skyldes kromosomfeil, bra duotest). Jeg ble gravid igjen etter 2 måneder (med apotek-krem) og er nå nesten i uke 30. Jeg er 41 år.

Annonse

Skygge var ikke strek :-( Nå er det bare å vente på tantebesøk. Og hun skal vite at hun er langt fra velkommen. Neste måned lover jeg høytidelig å ikke bruke 500 kroner på tester før IKM. Jeg lover lover lover! Helv..tante f..n!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...