Gå til innhold

Kan noen finne noe for meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har fått et spesielt lommetørkle fra hjemlandet sitt. Det betyr utrolig mye for han, men nå er det borte! Vi har lett overalt, men finner det ikke. Kan noen se hvor det er?

Takk:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt hvit, med en svart logo i det ene hjørnet.

Mannen min er født 02.10.1983

Skrevet

Hei!

Du, jeg får opp bilde av at det ligger sammenrøllet i hjørnet av en sånn kurv, under mange andre saker..

Kurven er sånn kirsebær-farget, eller ihvertfall litt mørkere enn trehvitt..

Skrevet

Vi har ikke noe kurver hjemme! :o)

Kan du se litt til?

Men tusen takk.

Skrevet

jeg får opp at det ligger en plasse det det er mørkt..med annet tøy rundt.Kanskje i et kleskap eller i en skuffe eller noe.

Skrevet

Tja...får fremdeles opp kurv, jeg.. Og den er nok kantete, for dette tørklet ligger opp i et hjørne. Her er en skriveblokk og penn også.

Skrevet

hei

må si at jeg klarer ikke å fange opp det tørkle noe særlig...men jeg får opp noe...jeg trudde det va en skuffe eller en kurv av noen slag....men no har jeg brukt nesten en hel dag på det hehehe ....jeg får opp at det ligger nedpakket...har dere en skiste hjemme???eller et sånn bord som man kan putte ting i???

får en liten så mørkt og trangt følelse..det er lagt der med et uhell..det er ikke meningen at det skal ligge der.

Skrevet

Hei takk for forslag.

Han hadde mistet det ute, og noen hadde funnet det og lagt det i postkassen vår! Der er det jo mørkt..

Tusen takk for hjelp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...