meg og jentene Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Kan man blø over flere dager? Jeg fikk dette først for to dager siden (et truseinnlegg ganske fullt av brunt tyntflytende, var på en sjekk på føden og fikk konstatert at det var blod og ikke vannavgang), deretter igjen i morges. Skvatt litt i morges da jeg trodde dette bare kom en gang. Noen som har erfaring med tegningsblødning? Hvor lang tid tok det fra dere fikk dette til fødselen var i gang?
~mamma~ Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Dette lurer jeg også på. Våknet med trusa full av blod i dag. Når skjer det noe? Kan det gå lang tid, eller vil fødselen snart starte???
jente md gutt Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 tror d kan gå uker før du føder for d om du har hatt tegningsbløddning... jeg hadde d lørdag for 2 uker siden og en nå i uka så var...ingenting skjer her:((( bare en del ubehagelige kynnere og litt menssmerter nå og da...men håpe jo at d ska skje noe snart!!! e temmelig lei nå
meg og jentene Skrevet 10. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2006 Når er terminen din da?
Mathoka Skrevet 10. september 2006 #6 Skrevet 10. september 2006 Fødselen min startet med tegningsblødning...startet å blø ca kl 11 på formiddagen, blødde da mer enn jeg pleier ved en vanlig mens. Dro på føden en liten tur for å sjekke kl ett, dro hjem, så på Lost og telte rier, dro inn på sykehuset kl 23, da blødde jeg litt mindre og kl 02.48 var gullet ute... Litt annerledes med deg siden du tydeligvis blør mindre og over flere dager da =)
meg og jentene Skrevet 10. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 10. september 2006 Jeg har 14. september..
jente md gutt Skrevet 10. september 2006 #8 Skrevet 10. september 2006 me får satsa på at d skjer noe snart da;) viss du e usikker så ring føden og hør ka dei seie;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå