Gå til innhold

Noen som vet? Ang brystbetennelse...

Anbefalte innlegg

Hvor vondt er det å ha brystbetennelse? Jeg mener; kan man være i tvil? Jeg har på en kort stund hatt to influensa-anfall med høy feber. Har ikke hatt vondt noen plasser, bare følt meg elendig. Har smått stikkinger i puppene og når utdrivingsrefleksen kommer, gjør det veldig vondt...

Noen som vet noe om dette?

Takknemlig for svar:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6262759-noen-som-vet-ang-brystbetennelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har brystbetennelse har du og vondt eller er øm i brystet/brystene, det starter som tette melkeganger - med kuler og ømhet evt med rødhet og varmt bryst. Er en fin link ang brystbetennelse lengre ned på debatten - skal dytte den opp til deg jeg så du lett finner den.

Det er helt vanlig å kjenne stikkinger i brystet nåt utdrivningsrefleksen setter igang - noen kjenner det ikke så mye, andre har smerter av det.

Hvor lenge siden er du fødte? Det kan jo være barselfeber du har hatt om du fødte nylig. I starten med melkespreng kan det og være at kroppen resorberer melken pga av den første melkesprnegen - det kan og gi feber. Kan du fått en infeksjon etter fødselen? - urinveisinfekjon? evt om livmor ikke har fått tømt seg skikkelig etter fødselen??

Kankje du burde tatt en tur til lege - iallfall om det kommer igjen!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...