har fått lita pia Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 det er jeg..kjeder meg og blir derfor sittende her litt..treger ikke hoppe til køys heller, lite sjans for å bli på tjukka akkurat nu..siste dag av TR..oj..glede mæ til å se om æ finn EL den her mnd..
madida 5pp Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 jeg er våken..... ihvertfall en liten stund til.
Gjest Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 jeg er våken, og blir sittende når jeg ikke har noe å gjøre.. (er på jobb)
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Jeg er våken, og blir det til jeg får drept den nye leieboeren min ......(edderkoppen)....
har fått lita pia Skrevet 9. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2006 bra at det er noen nattmennesker her da:)artig med litt liv her inne..noen som nermer seg EL og har en positiv følelse for at det klaffer denne gangen?
har fått lita pia Skrevet 9. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2006 haha, kan ikke du spraye den i hjel..eller slå den med en pute?
har fått lita pia Skrevet 9. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 9. september 2006 nattevakt..er det lite å gjøre? hva jobber du med?
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 9. september 2006 #8 Skrevet 9. september 2006 har EL nå, men gubben er på jakt så jeg må komme sterkere tilbake neste mnd.... hvordan går det med deg da? noen god følelse for denne pp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå