Gå til innhold

Chanelle2

Anbefalte innlegg

Lurer på hva du kan se om jobb, barn og evt. flytting på oss? Har tre unger - og blir gang på gang spådd ei lita jente til... Hmm - ser du det også eller?

Og hva med jobb - får sambo ny jobb snart? Og får jeg den jobben jeg blir forespeilet for tiden? Eller ender det med at vi pakker snippsekken og flytter til en annen kant av landet?

Jeg er født 270772 og sambo er født 200574

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6262377-chanelle2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Tar dette med jobb til deg først, jeg..

Jeg vet ikke hva du jobber med idag, men jeg får opp lokaler med sånne tremørke vegger. (Mørkt beiset, kanskje) men her er likevel trivelig innredet. Mennesker sitter flere sammen ved bord. Det kan være en kafè eller noe, men kan også være en slags spisesal/kantine.. Hmm... Her er også et stort rom, med store vinduer.

Her kan jeg ense at du trives godt.

Hos din samboer får jeg opp jobb, ja, nokså snart. men denne er bare tidsbegrenset. Likevel kan det være lurt å takke ja. For her er en jobb etter det, igjen liksom... Den vil være mer varig, å gi større økonomisk sikkerhet. (Bedre lønn)

Får definitivt ikke inn flytting til dere, men ro rundt der dere bor nå.

Håper jo dette ordner seg for dere, jobb er jo viktig for tilværelsen vår..

Så til barn. Kan ense de tre dere har, en flott og livat gjeng! Men her er en liten til, ja;)

Dette blir nok en liten stund til, for bildet som kommer er litt uklart, men her er en baby, uten tvil;)

Lykke til!

Skal krysse finge for jobb til dere, jeg!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6262377-chanelle2/#findComment-6264551
Del på andre sider

Tusen takk Chanelle2 :-). Håper det ordner seg for sambo ja - det hadde vært digg. Han har det ikke bra i den jobben han har nå. Og den babyen... - hmmm, det blir spennende :-). Vi prøver ikke nå (nå prøver vi i å ikke få barn, hehehe) - men har begynt å leke med tanken om bare en liten baby til...

Av en eller annen grunn så tror jeg at en del av dere damene her inne er ganske så flinke - så jeg drister meg til å spørre om en liten ting til. Eller, dvs. for meg er den ganske stor. Jeg har dessverre et ganske dårlig forhold til min ene søster - av diverse grunner som jeg ikke vil ta opp sånn helt offentlig. Men, ser du noe om dette? Innimellom er dette veldig belastende for meg - andre ganger klarer jeg å distansere meg fra det. Blir det noensinne bra dette her - eller må jeg lære meg å leve med stadige konfrontasjoner fra henne?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6262377-chanelle2/#findComment-6265925
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...