Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Heisann - det er noe jeg lurer på... Jeg var på H&M for å finne meg en ny mammabukse i dag, det ble masse stress med prøving av klær i et sett! Jeg ble helt kokt! og begyndte å svimle litt etterhvert.. (antakelig fordi jeg har litt for høyt blodtrykk for tiden) Men så begyndte jeg å kjenne kraftige stikkende smerter i høyre del av trusekanten. (nesten som kjempegraftige sting) Og så fikk jeg noen kramper i nederste del av magen... De var altså ikke gode i det hele tatt!.. Og når jeg da etterhvert skulle gå, så ble disse stikkende smertene bare verre og verre... Noen som vet hva dette kan være for noe? Jeg var litt bekymret og måtte høre med babywatcheren at gojenta fortsatt var i live. og det var hun da allså! Men noen som vet hva dette kan ha vert? (smertene er så og si borte nå)
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 9. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 9. september 2006 Må vel kanskje legge til at jeg er førstegangs og at jeg nå er 24 uker på vei i dag.
Gjest Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 Jeg hadde akkurat lik for noen dager siden, da var det bare at livmora mi strekte seg..Kjennes VELDIG ubehagelig ut når det skjer.. For det holdt vel ikke på så veldig lenge? Du kan jo høre med legen din for sikkerhets skyld, men jeg tror det var helt ufarlig
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 9. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2006 Takk for tipset Men tror nok ikke det var det, for det at livmora strekker seg kjenner jeg jo nesten hver dag og det er ikke SÅ vondt som dette var... lurer så fælt på hva dette har vert? Ikke noe farlig håper jeg... Men hjertelyden hennes slår vertfall enda så hun er vertfall i live! det er det viktigste! Men vil så gjerne vite hva disse så enormt vonde smertene kan ha vert...
selfangerkjerringa Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 Kan ha vært en kynner. Ble magen knallhard også?
Leola Skrevet 10. september 2006 #6 Skrevet 10. september 2006 Jeg får det der når jeg er stressa. Junior hadde barneselskap i går, og jeg har super vondt nede i magen. Kan ikke svare deg på hva det er, men normalt er det nok:)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #7 Skrevet 10. september 2006 Hei.. Tror det er livmoren som strekker seg... Har hatt noen runder med det samme sjøl. er i uke 17. Hva er en babywatcher? Venter nr 2,men nr 1 er snart 9. Det er som første gang på nytt!!! Blitt mye nytt siden jeg var gravid med nr 1!
Gjest Skrevet 10. september 2006 #8 Skrevet 10. september 2006 Jeg fikk sånne smerter for noen dager siden da jeg var å handlet. jeg måtte sette meg ned for det var så vondt. Jeg vet fortsatt ikke hva det var, men den lille koser seg enda:)
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 10. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 10. september 2006 En babywatcher en et apperat man kan høre fosterets hjertelyd med kan kjøpes på www.babywatcher.no for rundt 1100kr tror jeg.
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 10. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 10. september 2006 Takk for alle svar! Og til dere som har svart "livmoren strekker seg" dessverre så tror jeg ikke det er dette det er snakk om, for dette her var myye vondere enn at livmoren strekker seg. Og til dem av dere som svarte "kynnere" vel da må det ha vert en veldig STERK kynner da!.. for jeg har hatt kynnere tidligere og de var ikke på langt nær så vonde som dette... Men men hun sparket vilt i går kveld så det vil si at hun er i live og har det bra, så da er det vel ikke noe mer å tenke på da *klemmer* og takk for så raske tilbakesvar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå