Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Er det noen som bruker dette hormon preparatet i de 12 første ukene???? Jeg får det for å ikke abortere.
coscos Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Jeg bruker også Crinone, sammen med Albyl E og Fragmin, på grunn av at jeg har hatt 3 aborter tidligere. Håpet er at dette skal hjelpe til i den første fasen av svangerskapet. Har du også hatt abort tidligere, siden du får dette nå?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Hei, Jeg bruker ikke Cricone men Progestan kapsler. Er det samme bare en "konkurrent" av produktet. Alle som er i IVF behandling får dette hjelpemiddelet.
Mamma`N Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 ble litt nyskjerrig.hva er dette for et preparat??
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 Jeg fikk det også i forrige svangerskap. Er nå gravid for ellevte gang, har født tre barn, hvor av et døde seks og en halv uke senere i krybbedød, resten er sa mellom 8 og 16 uke. Oppdaget at jeg var gravid på ferie i Spania (har vært her i åtte uker). Her selges gudselov slike preparater uten resept, og til halve prisen. Alt i avtale med min fast lege som er spesialist på området. Det hjalp meg sist, og jeg håper at dette fungerer denne gangen også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå