Gå til innhold

Da var den syklusen over...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg regner med det er pga mannens dårlige sæd...at de sikkert klarer å befrukte men at de er så dårlige at det ikke blir noe av... jaja. Mannen skal til urolog på onsdag på volvat og ta den undersøkelsen så blir det antibiotika, så 3 mnd å lage ny sæd, så klaff :-) Så det blir deilig å komme igang i neste uke med behandling!

godt å høre at noe skjer.. her et det slik også..vi har prøvd siden mai i fjor og nå har gy sendt søknad til riksen. Vi har vært og hos purvis som fant åre knuter i pungen til samboer. så nå venter vi på aker til time for mannen, men gosh alt tar tid!!!! og jeg ringer og maser litt så nå har jeg forkortet ventetiden med 4 mnd!! hurra, og i mellomtiden går jeg på pergo....men har tenkt litt på volvat og. Der er det ikke ventetid? får dere time til ass befruktning ganske m en gang?

Går greit med meg maddemor, har blitt en rutine dette nå... Håper bare du ikke slår følge inn i 18pp!!!

Maybe now: Skal ikke prøve ass.befruktning med det første. mannen har sikkert en infeksjon som kan kureres med antibiotika, så håper på det. men funker ikke det blir nok icsi neste for oss...eller AIH...

Annonse

jeg er helt sikker på at det blir 18. pp på meg også. har el i dag, men sambo er syk med feber igjen.......

Så når han er syk blir svømmerne dårøige og dessuten så ligger jeg jo her med armen i været,

Ganske kjedelig å vite at denn pp blir det ikke sjangs engang....

godt å høre at det går fint med deg i alle fall! Håper mannen din blir frisk igjen snart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...