kirsty*2barnsmamma Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Etter en mulig kjemisk...hadde positiv billig test torsdag, så en ultra svak positiv fredag med negativ cb...begynte å spotte idag og nå har jeg smerter...nok et mulig svangerskap som har gått til grunne...
~Maja Mor~ Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 NEI!! For en nedtur, jeg har gjennom prøvingen hatt 3 slike svaaake positive tester, men enda ingen baby! Trøsteklem til deg!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 Uff! Skulle virkelig ønske du snart kunne dra over til 1 trimester snart, Kirsty!!!!
Sussa85 - snart 2? Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Huffa..sender trøsteklem til deg nå! DU MÅ SNART KLARE DET..får helt vondt jeg...
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 9. september 2006 #5 Skrevet 9. september 2006 Vet ikke hva jeg skal si, for nå ble jeg utrolig lei meg på dine vegne... Sender deg en stor klem og håper det går bra med deg:-)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 9. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2006 Takker for oppmuntring og trøst dere!!
*Vetlis* Skrevet 9. september 2006 #7 Skrevet 9. september 2006 Å nei kirsty! Så utrolig kjedelig!! Vet ikke hva jeg skal si jeg ? Men gir deg en trøsteklem!
Nela Skrevet 9. september 2006 #8 Skrevet 9. september 2006 Huff, vet ikke helt hva jeg skal si. Det er så j.... urettferdig!! Du virker alltid så positiv og er så utrolig hjelpsom. Jeg gleder meg virkelig til den dagen du må gå over på 1. tri!! Du fortjener det så mye! Trøsteklem fra meg, håper virkelig dette blir din siste pp!
Alba44 Skrevet 9. september 2006 #9 Skrevet 9. september 2006 Ååå, Kirsty! Det skal da ikke være mulig....Jeg ønsker så inderlig for deg og din kjære at dere lykkes snart!! *masse gode ønsker sendes* Måtte denne pp`n bli den siste. Stor klem,
kirsty*2barnsmamma Skrevet 9. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 9. september 2006 Jeg regner med det er pga mannens dårlige sæd...at de sikkert klarer å befrukte men at de er så dårlige at det ikke blir noe av... jaja. Mannen skal til urolog på onsdag på volvat og ta den undersøkelsen så blir det antibiotika, så 3 mnd å lage ny sæd, så klaff :-) Så det blir deilig å komme igang i neste uke med behandling!
Alba44 Skrevet 9. september 2006 #11 Skrevet 9. september 2006 Husk: Det ordner seg alltids for snille jenter! Og du er en av dem ) Med behandlingen mannen din får, så ordner alt seg!! Krysser fingrene for det...xxxxxxxxxx
kirsty*2barnsmamma Skrevet 9. september 2006 Forfatter #12 Skrevet 9. september 2006 :-) takker :-) synd vi ikke har ikoner på dette forumet, av og til sier de mere enn ord :-)
limababy Skrevet 9. september 2006 #13 Skrevet 9. september 2006 Det er så inderlig trist når det skjer, forhåpningene på topp og så blir alt bare vondt.. Krysser for at det ikke blir mer enn 18 pp på deg nå!! Eller hvertfall på første etter hans behandling da!! Hva slags kur er det da forresten??
PrinsessaPåErta Skrevet 10. september 2006 #14 Skrevet 10. september 2006 Det var trist! Ønsker deg lykke til videre!
melkekua™ Skrevet 10. september 2006 #15 Skrevet 10. september 2006 Nei kirsty.......dette fortjener du virkelig ikke ( Sender deg en stor trøsteklem, håper den kan hjelpe litt.
Gjest Skrevet 10. september 2006 #16 Skrevet 10. september 2006 Å nei, jeg som virkelig hadde troen på deg denne gangen! Sender deg en stor trøsteklem!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 10. september 2006 Forfatter #17 Skrevet 10. september 2006 Mannens sædprøve var unormal som trolig skyldes sopp eller infeksjon, så han skal undersøke det og så ta antibiotika...
Gjest Skrevet 10. september 2006 #18 Skrevet 10. september 2006 Får håpe det gjør susen da! Er godt når problemer faktisk kan fikses... Men hadde likevel håpet på en spire for deg nå.
Gjest Skrevet 10. september 2006 #19 Skrevet 10. september 2006 Å nei! Håper virkelig at metforminen og antibiotika vil gi resultater! Stor klem til deg, Kirsty!
Fru Barbro von Kobro Skrevet 10. september 2006 #20 Skrevet 10. september 2006 Nei!!! Sender deg ein stor klem herfrå òg. Satsar på gode tider for deg framover no når behandlinga har starta
Mrs. icsi og småen Skrevet 10. september 2006 #21 Skrevet 10. september 2006 Stooor klem til deg Kirsty og lykke til med behandligen! Håper dette betyr at dere kommer sterkt tilbake snart! Og at du flytter over til 1.trim!
~~¤April baby¤~~ Skrevet 10. september 2006 #22 Skrevet 10. september 2006 Nei,håpet at det klaffet for dere nå. Så urettferdig ting er,at noen skal streve i så mange mnd. Bra at mannen din skal på volvat,og at det blir behandling,da skal du se at det sitter en spire snart. ;-) Klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå