~mommi~ Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 mange som sier de har hatt dette. det har ikke jeg men det har begynt i kveld, nesten litt sånn små vondt innimellom. kan d være noe galt eller skal d være sånn? er 14 uker på vei
~bubbe~ Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Sikkert bare leddene dine og diverse andre organer på innsiden som strekker seg.. Voksesmerter med andre ord;) Jeg har dem av og til også.. Forferdelig irriterende..
MammaUlv Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 Jeg har hatt INTENSE stikkinger og strekkinger i sidene/magen siden jeg var 9-10 uker på vei og helt frem til nå i uke 26..spesiellt om natten når jeg ligger i senga og snur meg, eller om jeg reiser meg fort opp.. Er de båndene som "fester" livmora som strekker seg når livmora vokser har jeg hørt...
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Høres ut som ligamentene strekker seg. Det er disse båndene som fester livmoren, men som strekkes når livmoren vokser... "Kneppsener" kaller jeg dem ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå