Gå til innhold

Desember: Hvilke vinterposer har/kommer til å ha i vognen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så usikker på hva jeg skal gjøre. Har en Teutonia Mistral Sport og det er ikke så stor plass i den. Voksiposen tyter ut overalt. Har lyst på en vinterpose men vet ikke hvilken. Hva skal dere ha i vognen i høst/vinter? Lurer på å sy meg en snøggelbøggel men tror ikke en vintersnøggelbøggel er så lett å lage.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har plan om å bruke voksiposen til vinteren. Brukte den ikke så mye i vinter pga jeg syns den ble for stor og klumpete ifht den lille babyen, men nå når lillegutt er større tror jeg at jeg blir å like den bedre.

Skrevet

Jeg har en ubrukt Voksipose som ble kjøpt før poden ble født. Det ble litt i trangeste laget oppi bagen i fjor vinter så den ligger ny og fin og venter på å bli brukt i år.

Skrevet

Vi har en skinnpose som jeg ikke har brukt annet enn i pulken tidligere, men nå har vi kjøpt en One tree hill-vogn og der er det god plass.

Skrevet

Vi har en lammeskinnspose som vi brukte i vinter. Den er varm og go`...

Skrevet

JEg har kjøpt Teutonia Spirit S3, og har planer om å kjøpe vinterposen som hører til vogna.....voksiposen blir for klumpete tror jeg.

Solgte voksiposen min på finn jeg!!

Skrevet

er så kaldt her oppe så skal bruke voksien... synes den er grei å hvis man er inne på kjøpesentere med å bare brette under ungen.

Skrevet

Jeg kommer til å bruke den gode gamle saueskinnsposen som han har brukt i vinter også.

Skrevet

Blir nok voksiposen tenker jeg. Den ble så stor i bagen i fjor, men i år tror jeg det vil gå greit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...