Anki27 - *har fått gutten sin* Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Natt til torsdag 31/8-06, ca kl 2, kjente jeg riene komme og gå.Jeg ble liggende en stund, men stod opp kl 0250. Da kom riene alt ifra 2 til 6 min mellomrom, men de var helt overkommelige. Jeg fikk natten til å gå, dusjet, så litt på tv og prøvde å hvile godt mellom riene. Vekket samboer og gutten vår på 3 år ved halv 8-tiden, samboer ringte jobben og gav beskjed om at han ikke kom og så kjørte han gutten vår i barnehagen. I mellomtiden ringte jeg føden og da var det 2 - 3 min mellom riene.Fikk beskjed om å komme inn på en kontroll. Vi kom på sykehuset 0930, da hadde jeg hatt 6 rier på 15 min.Ikke en veldig behagelig tur i bilen..hehe:) Jeg hadde 4 cm åpning ved ankomst og etter 1 time, var det blitt 6 cm. Synes det gikk fint frem til det, men etter dette synes jeg det ble veldig vondt..Men alt gikk fint, selv om jeg trodde jeg skulle dø noen ganger..hehe.. Og kl 1335 kom Mathias til verden, 3270 gram og 50 cm. Og er selvfølgelig, sammen med sin bror, verdens nydeligste.. Har lagt ut bilder under "Anki27" av begge våre gode gutter.
Gjest Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Gratulerer så mye med gutten og lykke til videre fremover :0)
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 Gratulerer så mye:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå