Gå til innhold

Florø?

åsså jeg da :=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei!

Så morro! Eg bor i svelvik, er 23 år :) Lenge sia du flytta te Bergen?

Eg flytta for tre år sia, pga skole og sambo da seff =)

Skal hjem til helga og gleder meg veldig!! Har ekstra hjemlengsel i år pga den lille, og at jeg ikke får kommet meg hjem til jul :(

(termin 30 des)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6261229-flor%C3%B8/#findComment-6261907
Del på andre sider

Flytta hit for seks år sidan, folkehøgskule først, så høgskulen. Traff mannen min her for tre år sidan, han e ikkje frå florø. Vi skal flytte til florø sånn på sikt, men han må få jobb først. og det er ikkje nødvendigvis så enkelt! Men først må jo babyen komme og vi må bli kjent med alt det nye som sikkert følge med. Eg skjønna forresten godt heimlengselen - skal heller ikkje feire jul i florø i år - det blir første gang!! akkurat det e dumt, har vurdert å ta meg mann og alt utstyr og satse på å føde i førde og så vere i florøl nåkken uke etterpå, men det blir nok ingenting av...på den andre sia blir det nok godt å komme heim til seg sjøl når en skal heim frå sjukehuset, og finne ut av ting på egen hånd. og heile svigersfamilien skal jo vere her, men det ekje det samme som å vere heime i florø og ha den jula some g e vant med...men men. sånn e det vel å vere heimekjær, og d måtte jo komme en gang!

har du et greit svangerskap forresten? eg har hatt det greit bort sett frå kvalme, og no e eg det mannen min kalla "ekstra spennande å bu ilag med" (veeeeeeldig fine ord for at eg e ganske hormonell....). men men, eg klaga mi nød til jordmora, men ho sa at mannen skal jo på et el anna vis få føle graviditeten på kroppen han også....men huff, stakkar mannen min. han skulle hatt premie så tålmodig og snill som han er!

no blir eg vekke herfra nåkken tima, men komme nok igjen i kveld en gang :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6261229-flor%C3%B8/#findComment-6264567
Del på andre sider

hahaha :) ja, litt må de tåle! jeg har ikke vært kvalm, men veldig sliten og grinete i begynnelsen, bekymra meg for så mye :) kjøpte hus i februar, var feridg utdannet i juni og fikk ikke jobb før 1 aug, så var LITT stressa i sommer :) men ordna seg, har vært vaskedame hele sommeren, så nå har jeg fått tjent meg opp perm.peng neste år :)

sambo fikk 100% forståelse for hormoner og utbrudd etter at han leste "pappasia" i boka vi fikk av legen :) og da ble jeg litt lettere å ha med å gjøre :)

Prøvde å truge meg te å være i Florø i jula eg og :) Ka e oddsa for at eg føda då? men men... litt pes å dra med seg alt stæsje, i tilfelle, og kjøre 50 mil.. blir nok ei koslig jul hos svigers og da :) reise heller te florø etter fødselen(når jeg orker) og blir noen uker :)

Må uansett være deilig å være "bare" i Bergen og da, er litt lettere å komme seg på helgebesøk:)

Jobb i Florø ja... det er ikke akkurat det enkleste har jeg inntrykk av! de tre stedene jeg trodde skulle vare evig var jo Kværner, Posten og Windjammer :) men neida! hvilken jobb er mannen din på jakt etter da?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6261229-flor%C3%B8/#findComment-6266018
Del på andre sider

Kan tenke meg at du har stressa i sommer då ja - det e jo en fordel å være enten student el i jobb når man skal ha barn. Det lettaste e igrunn å ha vært i arbeid - vi har jaffal stressa masse med å finne ut av reglane for permisjon og økonomi fordi eg e student med deltidsjobb. Men vi har funne ut av det no då..så no må vi berre rekne litt på det og sjå om vi kan gjør det sånn som vi helst vil. Kjempbra at du fikk deg jobb då, sjøl om du e gravid! De har jo ikkje lov til å la vere å ansette oss pga det, men eg tror nok en del gjør det likevel.

Og jul i florø får vi vel ta igjen neste år begge to tenke eg! Det e jaffal min plan! Eg har som du prøvd å få det til, men har innsett at vi ikkje kan planlegge nåkken ting for denne jula...har forresten tenkt å begynne på julegavehandel snart (i oktober el nåkke), for eg hakje tenkt å stresse med det to daga før termin! Skal ha eksamen i begynnelsen av desmeber også, så eg trur eg få det unna tidlig. Va ferdig på lærerskolen i vår (det har eg kanskje sagt før, men eg har heilt gullfiskhukommelse for tida så kan vere du får høre ting fleire ganga..), og e begynt på master no. Kan eg spør ka du gjør på? Mannen min e forresten egentlig datamann (systemutvikler el programmerer el nåkke sånt...ehh..eg ekje god på data sjøl som du skjønna), men han MÅ ikkje ha sånn jobb. Han seie at så elnge han tjena greit og får ok utfordringa så e han fornøyd. Mercatus e uansett på vei oppover stadig vekk, så det hadde vært kjekt om han fekk jobb der.

Og Bergen ja, eg skal vel ikkje klage, for det e som du sie ikkje langt heim! Så eg gleda meg til å berre kunne ta båten heim når eg får lyst til det :-). Blir dåkke verande i svelvik, el har dåkke plana om heimover dåkke også? Er forresten veldig usikker på kor svelvik er, men innbilla meg at det e oppi nord??? Sannsynlgivis heilt på bærtur - geografi er eg ikkje så god på!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6261229-flor%C3%B8/#findComment-6275860
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

Ja, det var deilig å få meg jobb!! var på intervju i våres, faktisk dagen etter at jeg tok grav testen, så de visste ingenting... så de fikk litt fjes når jeg dukka opp i august med mage :) men men.. de har tatt det veldig fint:)

Jobber du ved siden av studiene enda? Jeg jobber som ped leder på småbarnsavd(100%) og er helt skutt etter jobb!

Vi kjøpte oss hus i februar her i svelvik(vestfold, 2 mil fra drammen) så jeg regner med at vi kommer til å bli boende her..... iallefall en stund til :) er moro med hus, og siden dette er førstemann er det oppussing for alle penga :) har holdt på hele helga og i går med male og styre på, så nå håper jeg at jeg kan begynne å møblere og vaske alle klærne snart :) er litt stressa på å få gjort mest mulig mens jeg orker :)

må innrømme at jula opptar mye av tankene mine også da :) har handla seks julegaver å, og har planer om å få handla mest mulig om ikke alt innen kort tid :) neste år er det DEFINITIVT Florø! Sambo har ikke noe han skulle sagt der nei :) Har forresten vært sta å kjøpt meg pinnekjøttkjele, så eg e sikra ett godt julemåltid!*hehehe*

Datamann? hmmm.... e vel ikkje så mange plassa å få jobb i Florø då? veit bare om den på andre sia av Aroma :D er ikke det noe datastyr? er det kanskje det som er Mercatus?*hahaha* Kjenner jo faktisk en som jobber der, men må ærlig innrømme at eg ikkje heilt veit ka han drive me :)

Kor du bor i bergen då? leilighet/enebolig/studentby? Hahaha :)

Satt forresten og tenkte på her, at det e en meget stor mulighet for at vi har felles bekjente :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6261229-flor%C3%B8/#findComment-6290369
Del på andre sider

Eg blir no litt misunnelig på hus eg då!! Sikkert masse å holde orden på og vaske og sånn, men det e så masse som blir bra med hus. Og ikkje minst barnerom - sikkert kjempekoselig å lage til! Vi bur i leilighet på 60 kvadrat, har berre et soverom, men det e stort nok til alle tre og duge nok ei stond! Men vi bur ganske sentralt, ca 15 min¨å gå til byn. Men men, heilt greit for et par år. Vi komme begge fra mindre plassa og e vant med hus og hage, så det blir nok det om ei stund :-). Så som sagt - eg e en smule misunnelig på dåkke som holde på med oppussing, sjøl om det kan vere stress det også av og til.

Forresten ikkje verst at du har skaffa deg pinnekjøttkjele, men hadde nok gjort det samme om eg visste at julematen ikkje va den samme...Det e kanskje fersk svineribbe på østlandet el?? Sikekrt godt altså, men en kankje gi avkall på alt første gangen en skal feire jul vekke!

Og mercatus ja, for å svare på spørsmålet, trur det ligg ovenfor aroma ja...eg trur eg veit om, uten at eg kjenne ho veldig godt, ei som jobba der (birgit eliassen, om det seie deg nåkke) og ja, vi har garantert felles kjente, hadde nesten vore rart hvis ikkje! florø e en bra plass altså, men ikkje akkurat verdas navle ;-). Men eg veit ikkje eg, det e vel ikkje heilt krise om du veit kem eg e akkurat, heite Åshild og e fremdeles 27 år, hvis det seie deg nåkke.

Ellers har vi hatt en liiiten handletur i kveld - eg prøva å la vere å handle så masse til babyen, men litt må jo vere lov...så i dag har vi kjøpt et par fornuftige-må-ha-ting (innbilla meg jaffal det) som ullbody, ullstrømpebukse og helseteppe. Ikkje det heilt store, men det e så uvirkelig at vi skal ha baby på ein måte, at eg må liksom gjere nåkke om du skjønna. Kanksje litt rar eg...hehe.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6261229-flor%C3%B8/#findComment-6294440
Del på andre sider

God morgen :) Ja det er deilig å være huseier! Pes med all vaskinga, men vi har alt på ei flate, og faktisk synes jeg det er lettere enn det var med 50 kvm:) nå har vi plutselig flere plasser å legge rotet :)

Barnerommet er velidg stas! begynte i hegla, og driver nå å lete etter gardiner og lamper og nips:) E faktisk ikkje stress i det heile tatt, bare kos :)

Var på Ikea i hele går sammen med jobben, så var helt skutt når eg kom heim igår :) Gleder meg ikke akkurat til å gå på jobb igjen no nei.... men men... bare nåkken få mnd igjen te permisjon no! *ler*

Pinnekjøttkjele må eg ha! her er det bare svineribbe å få*fysjom*!

Hvis formen tillater skal eg ha pinnekjøttlag i begynnelsen av desember:) *drømme drømme*

hahaha :) eg kjenne Henrik Grotle på Mercatus då :) Klara ikkje å plassere deg nei, så då e krisa avverga:) Men eg finne det nok ut! Har du sunge i kor forresten? (når du va lita)*nysgjerrige meg!

eg heite Inger, e 23 og kjeme ifrå det kvite huset ner me sjøen :)

Næmmen, koffor prøve å la være? eg føla eg har gått heilt amokk, men det e nok fordi eg har arva og fått så mykje:) Var på sparkjøp og hamstra litt, og då blei det fleire praktiske ting ja; ull tøy, tisselaken, ammeinnlegg osv. Er heilt enig i at det e meget fornuftlige må-ha-ting ja :) Følte at det blei meir virkelig når eg fikk handla litt :)

No står senga og vogna og det meste klart her da, men like fullt er det helt merkelig at dette er til MIN baby! så eg synes ikkje du e rar i det heile tatt :) tror de fleste føler litt på dette... hvordan tar pappaen det da? er han gira og engasjert? Sambo her blir helt rar når vi kjøpe nåkke, og gleda seg veldig:) skjønt, det er først den siste mnd det da:)

nei, nå må jeg komme meg på jobb! Sto opp halv sju og har enda ikkje rota meg te me nåkke! (må gå 8.15)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6261229-flor%C3%B8/#findComment-6310994
Del på andre sider

Hei inger frå det kvite huset nere med sjøen!

eg veit ikkje ken du e..hehe. og henrik grotle trur eg at eg veit kven er...har han spelt volleyball en gang i tida?? litt liten og lys?? hehe. snålt det her.

ikea med jobben ja - det kreve nok sitt om du har med deg nåkken unga fra barnehagen!! men du må jo ikkje slite deg heilt ut heller?! men men, på den andre sida e det jo deilig å ikkje ha meir plage enn at vi kan vere i jobb! eg e blitt sjukemeldt i dag faktsik, men berre pga litt vonde kynnera. jobba på en avlasting for multifunksjonshemma barn, og merka at eg ikkje henge heilt med i svingane lenger! får så dårlig samvittighet når eg e der også, for de ungane e totalt avhengige av oss som jobba der for å bli stimulert i det heile tatt. eg håpa eg får jobba litt til før permisjonen jaffal, for det e en kjekk jobb :-). men så elnge eg ikkje kalre å vere 100% når eg e der, så blir det vanskelig. men men.

og amok på handling ja...hehe, eg veitkje kor hardt eg prøva å la vere egentlig, har handla igjen i dag! kjempekos, men veldig snålt at det faktisk e vår baby eg handla til!! i dag blei det sengesett, kluta og sånne praktiske ting. vi ahr ikkje fått nåkke i hus endå - men vi har vogn so står hos foreldra mine, og så holde far min på å lage vogge, så det blir senga i første omgang. men vi har kjøpt ein kommode til alle kleda og tinga til babyen, så no kan eg begynne å vaske og legge på plass :-).

kjekt å høyre at fleire har gira kommande fedre! mannen min e heilt øsen, han gleda seg som en unge. han skal sannsynligvis ha 50% permisjon også, og syns det hadde vore kjekkast om han hadde fått alt...hehe. så her gleda vi oss kan du trygt sei!

no e det på tide å legge seg - trøtt i vkeld merka eg :-). så gjenstår det å sjå korleis det går i måra - skal til byen med ei venninne som sjøl har to unga, så det spørs det om det kanskje blir litt handling då også...hehe. god helg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6261229-flor%C3%B8/#findComment-6333957
Del på andre sider

Annonse

hahaha! skvatt orntli når eg leste ditta! eg berre *veit ho SÅ godt kem eg e?* so skjønte eg at eg hadde skreve det sjøl! hahaha!

Har ikkje hatt tid i det heile tatt te å være på dataen i helga, sia eg har vært heime :) det gikk i hundreognitti og plutselig var det sønda'n.... *sukk* men kosli å ha seg en tur heimatt va det!

Har prøvd å finne ut ken du e då*nysgjerrige meg*, sia svogern min e ett år eldre enn deg:) men han vakje masse hjelp i... "e det ho lyse med krøllane som hang sammen med....?" spør han meg :) tja, svarte eg.... kanskje? Så eg lar det være med det :) tror forresten ikkje henrik har spilt volleyball? men tja... han har kanskje ei mørk fortid eg ikkje veit om :) han e en rallar :)

Kjipt å bli sjukemeldt da! men greit når du fremdeles har skulen da... Eg va hos legen på fredag og fikk klarsignal te å fortsette å jobbe, og gla e eg for det! har jo vært plaga med kynnere sjøl sia uke 15, men så lenge eg e forsiktig med løft og stress og tråkking så går det greit :) lille babbisen ligger på tvers sa legen, noe som kunne hjeloe til å provosere frem kynnerene.... Fint, tenkte jeg :) Sniiiiiiiiiiille babbis :)

jeg kom hjem i går med en halv søppelsekk babyklær som jeg har arva fra venninne, i tillegg te at mamma kjøpte ett par sengesett, og jeg kjøpte noen bodyer og en parkas som knøtte kan bruke NESTE ÅR! det var en merkelig tanke det! en ting er å kjøpe dette bittelille.... men å kjøpe noe til en ettåring....MIN ettåring! hjelpe og trøste :)

koslig at guttane e med da! eg grein mine bitre tårer den første tia, fordi sambo ikkje kunne skjønne alle mine bekymringer og tanker :) men nå er alt fryd og gammen!

Btw, jvis du/noen i familien liker å strikke,har de salg på garnbutikken i florø :) var innom sammen med søstern og tante og kjøpte garn i helga :) har lagt inn aksjer på både det ene og andre :) strikker ikke selv, men har heldigvis en familie som er veldig gla i det :)

Spennende å høre hva du har fått handla i helga da!! Tipper noe VELDIG lurt(sia du ar venninne med erfaring med) og noe VELDIG søtt :) type egentlig-ikke-nødverndig-men-så-søtt-da! :) vet du forresten hva det blir? eg får gutt, så her er går det i lyseblått!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6261229-flor%C3%B8/#findComment-6353594
Del på andre sider

hehe - *veit ikkje kor du bur nei*...eg e sikkert omtrent så nysgjerrig som deg, men like klok endå! men men - så kjekt med ein tur heim då! svogeren din e forresten ikkje heilt på tur - eg har krølla, men dei e langt frå lyse (har heller alrdi vore det). eg skal forresten heim på fredag! men som du har eg heller ikkje vært her masse i helga - reiste til lillehammer søndag morgen og kom heim i går kveld. Der bur nemlig eine bror min og kona og niesa mi. herlighet så masse vi har å sjå fram til!! ho e snart elleve mnd, e begynt å gå og e verdens skjønnaste (inntil vidare...ho blir vel ein god nr to tenke eg...hihi) og mest sjarmerande! så eg har kosa emg masse!! men likevel e det vanskleig å forstå at eg skal ha min egen baby snart..så eg skjønna du syns det va merkelig å kjøpe parkas i str 1 år!

ellers går det greit å vere sjukemeldt (sjøl om det e kjipt) - eg har nok å henge fingrane i likevel. og litt godt med ledige helger. bra du får fortsette å jobbe, for eg trur det er kjedelig å vere sjukemeldt frå ein vanlig jobb om du skjønna!! eg har jo bare fast i helgene, og har nok å gjør med skulen ellers, så det er litt annerledes. men frå det eine til det andre: kjente legen at babyen låg på tvers altså?? men du, sjøl om du får kynnera, kanskje babyen din gjer frå seg rampestrekane no, og at han blir verdens snillaste baby! hmm, litt spent eg no, skal til jordmor i måra. eg har igrunn gått til ho på alle kontrolla, syns det har vore veldig greit. legen e ok han altså, men jordmora har mykje bedre tid (en halvtime - time kvar gong).

og klær ja...herlighet...eg trur ikkje eg har sperre på handling til abbyen i det heile tatt. men men, koselig er det no! og no har eg fått med litt frå niesa mi også - vi får jente ifølge ul :-). akkurat like koselig som å få vite at man får gutt tenke eg! vi ville vite kjønn - trur det blir spennande nok å få en baby som e vår og vi ahr ansvar for 24 tima i døgnet, så eg trur ikkje vi har tatt så masse av spenninga med å finne ut kva det blir! men som du då sikekrt skjønna, e det vanskelig å la vere å kjøpe kjola...i tillegg fekk eg låne verdens søtaste dongerikjole av svigerinna mi no, som niesa mi brukte heilt i starten! gjett om babyen vår skal bli herlig!! hehe...drømme drømme...elelrs har eg handla bukser, bodyar, strømpebukser og ull...ho må ikkje fryse! og for din del blir det vel endå kaldare vinter enn her på vestlandet! har du kjøpt pose til vogna og slikt? eg ekje komt så langt endå, så eg veitkje heilt ka type eg skal ha. men vi har fått/får dyne og madrass og slitk - mamma kjøpe det og pappa laga vogge (han kosa seg maks, han e blitt heilt rar og skikkelig bestefar etter at han blei bestefar i fjor!). Så mamma hadde gjort det samme som mor di - kjøpt sengesett. tenk at dyna berre e 65*80cm! e jo på størrelse med ei god pute til oss! nei, det e rart det ehr, at vi skal få bruk for alt dette vi handla til våre egne babya..og forresten stirkking ja - eg strikka ikkje sjøl, men eg e ganske sikekr på at mor mi har fått med seg salget på garnbutikken :-) - ho e flittig! og ho ekje den einaste og det e jo så kjekt å få strikkaplagg når en ikkje strikka sjøl!

men men, no skal eg "skulke" lesinga mi for i dag, og vere med svigerinna mi på trilletur :-). ho har ein gut på seks veker - heilt nydeleg ein! men vi "snakkast" nok her :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6261229-flor%C3%B8/#findComment-6382880
Del på andre sider

Morn morn på seg :=)

Både sambo og jeg er hjemme fra jobb pga spysjuka i dag(forøvrig 2 gang på en mnd)

så da har jeg plutselig litt tid foran dataen igjen! har gått i 100 de siste ukene, med personalmøter og foreldremøter og sosiale greier og og og.... er helt kjørt jeg! så Spysjuka kom nesten som en befrielse må jeg innrømme :)

Heldige du som skal heim... helga blei altfor kort for meg, skulle gjerne vært heime litt litt ja! men men.... neste år derimot!

Så kos me jente da!! er SÅ masse nydelige klær! Lindex har forøvrig mye fint :) og da er det VELDIG lurt at du har kjøpt ull da vettu, for da går det helt fint å bruke kjole selv om det er vinter :D

Søndagstur til lillehammer? er ikke det litt lenger enn som så`?

som svar på det andre, legen kjente på magen ja, men jeg kjenner(og ser) det veldig godt selv også da :) han ligger enten på tvers elller krølla sammen som en ball på den ene sia :) foretrekker forresten venstre sida :) og høyre sides ribbein :) hahaha :)

spørs om han spreller seg klar på forhånd ja :) vi sier bare at han er lik onkelen sin(på farssia) han var visst MEGET aktiv i magen, samme var nevøen min :) de er forresten propell enda :) jeg og sambo derimot var sånne tykke, søte kosete babyer som bare ville sitte på fanget når vi kom til :) så det blir spennende å se!

Hvordan gikk det hos Jordmor da? jeg går bare til legen jeg... har ikke så innmari mye å snakke med jordmor om føler jeg, har en veldig koslig lege som tar seg tid hvis det er noe :) han er egentlig litt pappa- aktig, bekymret seg veldig pga disse kynnerene i begynnelsen og greier .) nei, koslig mann det :)

Jordmora sjekker vel forresten hvordan bebbisen ligger, gjør hun ikke?

hmmm.... pose oppi vogna ja... blir helt forvirra av dette, og har bestemt meg for å se det an litt.... babyen har jo ulltøy, mamma har strikka ullteppe i merinoull(kan legges dobbelt), dyne, madrass, pynteteppe og stormtrekk... vogna er i tilleggg isolert, og jeg får en fleecepose av en venninne.... stakkars baby kommer jo til å smelte neri der :)

ja tenk på dyna du... lille lille babyen! ble helt syk når jeg kosa babyen til venninna mi i florø(forresten seks uker hun også).... de er så SMÅ! gruer meg forresten maks til å skifte klær på lille nurket :) de jo så skjøre... har kjøpt nesten bare bodyer som du knepper på sia, er så redd for denne nakken deres :)

Strikkende slektninger er bra!Jeg jobba på posten sammen med hun på garnbutikken før, så da jeg kom på lørdag var hun allerede fullt informert av min kjære tante :) Moro det da :) ser for meg at mor di og har vært innom og handla, stolte bestemor og greie :)

hahaha :) de e skjønne dissa foreldra :) pappa lot meg ikke bære noe som helst når jeg var hjemme i hlega, og mamma lurte på om jeg var sikker på at jeg orka å lage middag? må innrømme at det var litt deilig å få lov til å være "sløv" gjest :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6261229-flor%C3%B8/#findComment-6397780
Del på andre sider

no måtte eg jammen leite lenge!! eg veit eg har forsømt meg her inne, men har ikkje hatt anledning!! mannen har fri denne veka, så no er vi overalt - var i florø i helga og har vore hos mannen min si bestemor siden søndag (ho har på ingen måte internett...). Men no er vi komt til svigers, og her har dei nett...så eg beklaga at eg ikkje har sagt fr før, men eg hadde innbilt meg at eg skulle svare når eg va i florø, men nei.

uansett - hvis det hørtes ut some g tok søndagstur til lillehammer, så e det sjølsagt ikkje rett!!! eg reiste dit søndag, men kom ikkje tilbake før tirsdagen, så den helga var eg heller ikkje på nett. men men. det var kjempekos å treffe vesle niesa mi igjen - begynt å gå og greier.

eg kan ikkje sitte her så lenge no, men skal prøve å svare ordentlig om ikkje så lenge!! håpa det går bra i svelvik - snakkast :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6261229-flor%C3%B8/#findComment-6474788
Del på andre sider

Hei !!!

Har savna deg her ja :)

kanskje på tide vi laga en ny tråd? *smiler*

Du kunne ikke forresten ikkje ha svart på ett bedre tidspunkt :)

Satt og følte meg veldig ensom no, har hatt masse "vondter" og synes skikkelig synd på meg sjøl :) *ler*

var på GU på mandag og tok nye celleprøver(hadde visst funnet noen forandringer) og legen må ha rota innmari på, for jeg har fremdeles kynnere etter den timen.... Helt utslitt føler jeg meg :(

Føler liksom ikkje at eg kan ringe heim heller, for de kommer bare te å bekymre seg...og det e jo bare at eg e sliten :) Skal uansett te legen i mårra, har hatt noen merkelige prikkinger i hendene, i tillegg til at jeg hovner opp innimellom i fingrene... merkelige greier! tror lille bebbisen trykker på noe kanskje? ikkje veit eg :) jatta jatta :)

Ellers går det så bra her, jobber og styrer, får endelig veden i hus te fredan, så gleda meg til kulde og fyr på peisen og kakao og greier :) blir digg!!!

Så dere er på rene turneen dere altså :) koslig hos svigers? de gleda seg vel stort til bebbisen kommer tenker jeg :) hadde forresten null tid til å sitte på nett når eg va i florø(eller uvdal,svigers, for den saks skyld)

Så kos deg så masse, regner med vi blir sittende her og knote på her når vi blir mindre mobile :)

så kos deg så masse, så skal eg prøve å holde tråden oppe :)

kos og klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6261229-flor%C3%B8/#findComment-6476276
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...