*mammamia* 83 Skrevet 9. september 2006 #1 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg er så glad:) Har fra før av en gutt på 1år og 3mnd. Tror jeg blir veldig fort gravid. dette var første måneden vi prøvde. Like fort ble jeg gravid sist gang og. Så da melder jeg også meg inn her:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*mammamia* 83 Skrevet 9. september 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 9. september 2006 Termien blir 20mai07. Forandret forresten nick nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 9. september 2006 #3 Del Skrevet 9. september 2006 Grattulerer:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en liten i magen Skrevet 9. september 2006 #4 Del Skrevet 9. september 2006 Gratulerer så mye!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. september 2006 #5 Del Skrevet 9. september 2006 GRATTIS................. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Aurora har tre gutter# Skrevet 10. september 2006 #6 Del Skrevet 10. september 2006 så koslig da.Velkommen inn hit skal du være.Kos deg viderere i svangerskapet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Etaner Skrevet 10. september 2006 #7 Del Skrevet 10. september 2006 Grattis!! Hadde positiv test i går(lørdag) jeg også, her gikk det på 2 forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå