Gå til innhold

Til dere som har tatt keisersnitt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenkte kjøpe et sett med superfint maternity undertøy fra agent provocateur.. Der er det en truse som holder inn og hjelper livmoren å trekke sammen, men vil ikke bruke denne dersom det kan virke irriterende på såret.

Sjekk denne linken. Lekkert mammaundertøy eller hva?

http://www.agentprovocateur.com/maternity.php/style/bra/colour/black--red/

• 2 uker senere...

Jeg fødte i Brasil og her anbefaler de å bruke korsett. Dagen etter fødselen kom det to sykepleiere inn på rommet og tok tak i korsettet på hver sin side (med meg liggende i midten) og festet krokene.. plutselig var jeg størrelse 36 igjen. Jeg brukte korsettet hele tiden den første uken, fordi det reduserte smertene betydelig, spesielt gjorde det det mye enklere å komme seg ut av sengen om natten når de små begynte å gråte. Her går ofte nye mødre i korsettene i flere måneder, men nb! musklene jobber ikke mens du går med det, så du forskyver bare problemet.

lykke til

Godt tips: Gå til Kappahl i disse dager å kjøp 2 truser til 99,-. Det er ikke gravidtruser, men vanlige gode truser som ligner litt på boksere. I mange fine farger med glatt stoff. Veldig elastiske, slik at de kan strekkes oppover magen. Jeg har brukt slike den siste tida av svangerskapet+etter KS.Anbefales!!!Kjøp en størrelse større enn du bruker, så strammer de aillefall ikke.

Annonse

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...