Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #1 Del Skrevet 9. september 2006 Hadde dere sex dagen før eller på EL dagen? Brukte dere EL tester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 9. september 2006 #2 Del Skrevet 9. september 2006 Tror vi hadde sex hver dag den mnd vi prøvde å lage barn... Brukte ikke el-test, så vet ikke når det skjedde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. september 2006 #3 Del Skrevet 9. september 2006 Trodde jeg var i en sikker periode :0)) Men da kom jenta gitt.Brukte el test nå og venter gutt nr 3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mams til Ronja har fått Aurora Skrevet 9. september 2006 #4 Del Skrevet 9. september 2006 Brukte ikke El test, og har ikke peiling rett og slett på om vi hadde sex på EL dagen. Det vet jeg faktisk ikke nå heller. Har aldri brydd meg om å sjekke El jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #5 Del Skrevet 9. september 2006 Guttesædcellene er kjappest. Dvs at hvis du har sex akkurat når du har eggløsning, er sjansen for en gutt størst. Jentesædcellene er ikke så kjappe, men lever lenger. Dvs at hvis du har sex rett før eggløsning, er sjansen for ei jente størst. Vi har 3 jenter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
byåsen2 Skrevet 9. september 2006 #6 Del Skrevet 9. september 2006 Jøss, det visste jeg ikke: at hvis man har sex før eggløsning så får man trolig jente..har hørt at alle sædceller kan leve ca 2 døgn inni oss, men da er det vel jentesæceellen som holder lengst.:-) Etter denne teorien får jeg trolig en jente. Blir arti å se..:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #7 Del Skrevet 10. september 2006 dYTTER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 10. september 2006 #8 Del Skrevet 10. september 2006 Vi hadde sex et par dager før el, og fikk jente. Brukte ikke test... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå