Kenny Skrevet 9. september 2006 #1 Del Skrevet 9. september 2006 Skal ha en sønn i begynnelsen av februar, og jeg lurer på hva skal han hete?? Har tre navn som det ståt immellom Linus, vetle og Nandrup! Han vil få ei storesøster som heter Vilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 9. september 2006 #2 Del Skrevet 9. september 2006 Hei! Jeg synes Vetle er et veldig fint navn, etter min mening helt klart det beste av de tre! Og Vilde og Vetle passer jo bra sammen! Linus er egentlig også et søtt navn, men Nandrup liker jeg ikke i det hele tatt! Synes det høres ut som et etternavn... Ville uten tvil valgt Vetle, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3mom Skrevet 10. september 2006 #3 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg sier meg helt enig med deg! Som jeg skulle skrevet det selv :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 10. september 2006 #4 Del Skrevet 10. september 2006 1) Vetle 2) Linus 3) Nandrup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. september 2006 #5 Del Skrevet 10. september 2006 Vetle er kjempefint!! Men kanskje litt for likt på Vilde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guttemammaen:) Skrevet 10. september 2006 #6 Del Skrevet 10. september 2006 vetle:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kajak&Daniel Skrevet 10. september 2006 #7 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg ville helt klart valgt Vetle av de tre navnene. LInus kan kanskje gå an, men Nandrup hørtes bare merkelig ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #8 Del Skrevet 10. september 2006 Vetle synes jeg er finest!=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #9 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg synes Nandrup er kjempefint! Det er et veldig skjeldent navn, men jeg kjenner en som heter det! Artig med slike spesielle navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymmammatil3 Skrevet 11. september 2006 #10 Del Skrevet 11. september 2006 Syns Linus er veldig fint jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Marte Skrevet 11. september 2006 #11 Del Skrevet 11. september 2006 Marte liker helt klart Linus!! (Sofus også for den saks skyld...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. september 2006 #12 Del Skrevet 11. september 2006 linus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #13 Del Skrevet 11. september 2006 smaken er som baken.... linus og nandrup høres i mine ører fææælt ut! men vetle derimot var litt ok.... hm,jaja, vilde var jo fint:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #14 Del Skrevet 14. september 2006 Nandrup er så vidt jeg vet et etternavn og er derfor ikke lov å ta som fornavn! Dessverre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenny Skrevet 15. september 2006 Forfatter #15 Del Skrevet 15. september 2006 Hei! Min Bestefar heter Nandrup til fornavn! Vet også om noen andre med det navnet til fornavn! også noen har det som fornavn nr 2 (mellomnavn). Vet også at noen har det til Etternavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. september 2006 #16 Del Skrevet 16. september 2006 Ville valgt Vetle. Ligner jo på Vilde, men ikke for likt. Linus er greit, Nandrup minner meg om et dansk etternavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå