Vimsete Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Hei! Var på sykehuset idag med faste vonde rier som seg bare sånn uten videre. Var inne til CTG , den var fin. Dernest kjente de på meg, og jeg hadde to cm med åpning..!!! Hadde jeg jammen ikke trodd, var overbevist om at alt bare var maserier. Ble sendt hjem igjen, og det har vært av og på rier i hele dag. Men en viktig ting har skjedd, tegningsblødningen er kommet, og det tyder på at livmoren jobber med livmormunnen for at den skal modnes mer...Trodde aldri jeg skulle bli så glad for noen blodgreier men det er jeg altså.. Håper bare at fødselen og riene kommer igang for alvor i løpet av natten eller helgen. Har egentlig to uker igjen til termin søndag 24.09.06 God natt da jenter, og nå skal jeg krysse alt jeg har for at det skal skje noe!!!! Hilsen
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 krysser alt jeg har ... Kom inn her og fortell da:) Lykke til;=) og SOV GODT!!!!!!! du trenger det sikkert hvis det er fødsel på gang:=)
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 må melde meg inn i klubben din tror jeg! Hvordan kjentes de første riene ut? Mine brer seg likosm over hele magen og bak i ryggen.. kommer ca hvert 5.min
Gjest Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 vi har termin samme dag, og jeg har ikke antydning til rier engang! urettferdig, men masse lykke til uansett!!! blir vel gående til langt ut i oktober jeg da...
Vimsete Skrevet 9. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2006 Hei du er igang med rier du også? Mine starter med å stramme i underlivet, går innover i magen samtidig som ryggsmertene kommer... Når jeg er oppe og går nå er det skikkelig ubehagelig, føles ut som underlivet detter ned...Dessuten har jeg en konstant murring i lårene, og nedre del av magen når jeg ikke har rier... Tvi tvi skal krysse alt jeg har for at du er iagng også... Jeg er bare så sinnsykt sliten og lei nå...
Vimsete Skrevet 9. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2006 Hjelper ikke være pessimistisk, bebyen kommer når den kommer. Jeg trodde også jeg kom til å gå ut i oktober...Typisk min flaks..Denne gangen ser det ut som jeg faktisk har litt flaks....;-) Men myye kan skje ennå...Trenger ikke føde riktig ennå jeg heller men fødselen er et steg nærmere, et døgn, en natt noen dager.. For mitt humør er det godt at det hender noe, jeg har vært skikkelig lei.. Og det har du all min sympati for om du er også.... Ha en fortsatt god kveld...
Vimsete Skrevet 9. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 9. september 2006 Takker og bukker...Skal prøve selv om det ikke er lett... Natta
Gjest Skrevet 9. september 2006 #8 Skrevet 9. september 2006 Massevis av lykke til med fødselen :0) Kos å snike i køen :0))
Suprise! Skrevet 9. september 2006 #9 Skrevet 9. september 2006 Lykke til!!.... send over liiiitt fødestøv da?! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå