Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Vi venter vår tredje snart og jeg føler at det er så mye jeg skulle hatt råd til å kjøpe. Men vi har ikke så god råd så det blir å handle på de billigste stedene og da er kvaliteten deretter... Skulle gjerne ha kjøpt det beste av det beste til mine barn, men det går ikke. Var inne på nøstebarn sine sider nå og der var det så mye fint! Måtte bare få det ut...
lykkeligmed3 Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Ikke vær lei deg for det. Jeg har heller ikke råd til alt som frister, det er jo så mye fint. Egentlig er det ganske unødvendig å kjøpe så mye også, de vokser jo så fort utav alt. Du sier jo du har to fra før, d har jeg også. Jeg har store planer om å bruke mye av de gamle klærne på knøttet som kommer. De er jo ikke akurat utslitte de minste klærne. Ungen lider vel heller ingen nød så lenge den har klær på kroppen. Det er heller ikke alltid at det dyreste er det beste.
candyland Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 det dyreste er som sagt ikke det beste ja.... har venninner som har kjøpt absolutt alt nytt, mens jeg selv har arvet mye.... spesielt klær rekker de jo knapt å bruke, før det blir for smått..... så syns så absolutt ikke du skal ha dårli samvittighet..... se an hva du trenger, noen ting ør vel kjøpes nytt, men mesteparten kan du finne rimelig og mye kan du vel også bruke opp etter de to andre barna dine.....
Gjest Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Anbefaling til deg HI vil være å gjøre som vi har gjort; jeg ville ha mest mulig fint og nytt og best til jenta som er på vei. Jeg har handlet i Danmark bla, MYE billigere der, og med bil på dagstur over koster det nesten ingenting. Ikke alle bor så de kan dra over riktignok det vet jeg, men jeg har jo ikke kunnet reise hver gang jeg skulle ha noe heller og ikke kjøpe alt på en gang... Sena er kjøpt på Finn.no , ubrukt! Setet var 4 mnd gammelt, også kjøpt på finn.no Stilig stelleveske, lammeskinnspose osv fant jeg billig på ebay og fikk de som skulle sende til å merke det som gaver. Vogna har vi arvet, baby bjørn nesten helt ny for 100 spenn på finn, sengetøy i Danmark (de sender også til Norge forøvrig, se feks onskeborn.dk Ammepumpe fant jeg til 200 kr på ebay osv osv osv... Er blitt en dreven netthandler for å få ALT jeg vil ha slik jeg vil ha det til jenta mi, og jeg har ikke brukt hele matbudsjettet for å få det jeg vil ha:) Ta gjerne kontakt om du vil ha noen fler tips eller litt shoppinghjelp, stiller gladelig! Mail [email protected]
Emmilo Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 Min bror fikk sitt første barn i fjor og svigerinnen handlet for 18-20 tusen... tåpelig. Vi har fått en masse fra venninner og familje, samt kjøpt noe. Vi har vel lagt ut ca 2500 innberegnet mammajeans...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå