Gå til innhold

Er det virkelig min tur nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg siter her med to positive graviditetstester.. Jeg vet ikke om jeg klarer å være så lykkelig, er så redd for at det ikke stemmer eller at jeg skal begynne å storblø når som helst... Dette er helt rart. Vi har prøvd siden påske, men spiren har ikke villet være hos meg. Jeg har blødd litt de siste dagene, noen flekker her og der (rosa) men lurer på om dette kan være pga medisin for sopp i underlivet som har gjort dette??

Er jeg virkelig gravid nå og vil dette gå bra?? Jeg har ikm på mandag, og testet altså positivt (2stk) for noen timer siden. Jeg tror det nesten ikke selv, men de blå kryssene går det i alle fall ikke an å ta feil av :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er gravid kjære deg, nyt det og slapp av:) og husk at det kjennes ut som mensen kommer selv om du er gravid, jeg hadde mensmurringer i flere måneder etter positiv test så var rimelig nervøs. men alt gikk fint magen este ut den.klem

Skrevet

Så lenge kryssene er blåe og de vises så er du nok gravid ja! Gratulerer så masse!!! =)

Skrevet

Tror dere seriøst det? Jeg var akkurat å sjekket igjen, og det kommer jo litt blod på papiret.. Men testene blir det jo kryss på med en gang...

Det går liksom ikke helt inn.. Men så er jeg jo født pessimist da :)

Skrevet

gratulere:) men du kan jo ringe legen for en sjekk om alt står bra til,visst du er usikker:)

Skrevet

Gratulerer så masse. Lykke til vidre!

Skrevet

Det blir nok avgårde å kjøpe nye tester på mandag, bare for å sjekke en gang til ja :) Tusen takk for at dere gidder å svare, og takk for gratulasjoner :)

Skrevet

Gratulerer!! Lykke til med svangerskapet, håper alt går bra med deg og lille spire! :o)

Skrevet

om det bare kommer bittelitt blod og du ikke blør vanlig er det ingen fare, mange som blør bittelitt uten at det har betydning:)

Skrevet

Gratulerer!!!! Du er kjempe heldig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...