Gå til innhold

Såå deilig, kjendte første spark nå!!!


en liten i magen

Anbefalte innlegg

kjempe deilig å merke at det faktisk er liv der inne, var bare 3-4 raske dunk helt neders i magen, skjedde to ganger etter hverandre. Blir helt rørt jeg, er jo bare 11+4 i dag!! Har et svangerskap bak meg, så kjendte deg igjen med en gang: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååååå så GØY:)

 

Jeg trodde jeg kjente noe for ca en uke siden, men d ble helt nedstemt av resten av værden;) Var nok litt for tidlig... Så nå bare venter jeg i spenning:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så herlig!!!!! Gratulerer da :D

Det er jo bare den deiligste følelsen i verden, gleder meg til jeg skal kjenne det igjen. Har allerede hørt hjertelyden ihvertfall, kjente lyden godt igjen fra forrige gang!

 

Nå går du spennende dager i møte, ja. Kos deg med sparkene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Skal på ul neste fredag, gleder meg utrolig mye til å høre hjertelyden, er liksom aldri helt sikker før en får høre det selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå jeg er grønn av missunnelse;) hihi

 

Gleder meg til det er min tur til kjenne skikkelige spark, høre hjertet:) Er en så utrolig spennende tid dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg håper ikke det er innbilning, men kjente det igjen med en gang, får håpe det kommer noen til, så jeg får det bekreftet. Jeg vekket kjæresten min i natt for jeg synes jeg kjente noe da også: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også kjent det=) Flere kvelder har det vært 2-3 spark der nede=) Deilig følelse! Kjente det tidlig iførste svangerskap også, så hadde venta lenge denne gang synes jeg, hehe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så moro!!! Jeg kjente det første gang i uke 14 sist, det var jo veldig tidlig. Nesten så jeg ikke trodde på det selv, men det VAR det... Det fant jeg jo fort ut. Da kan jeg jammen begynne å glede meg til det snart, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...