*Vetlis* Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Min øker litt for hver dag nå virker det som?Dag 12= 35.80,dag 13= 35.88. Dag 14= 35. 96,dag 15= 36.08 og dag 16= 36.12...... HJELP!!!!!! Må legge til at jeg har vondt i rygg og mage i en uke og har vært kvalm i 2-3dager Kan det høres ut som det er en el her eller er jeg bare helt snål???
*Vetlis* Skrevet 9. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 9. september 2006 Dytter litt! Vet at det antakelig står noe om det på pernille info osv å hadde jeg skjønt noe av det som står der hadde jeg ikke spurt dere ;o)
M-overtid Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 har ikke så mye peiling men skal den ikke stige jevnt etter el? jeg ville kanskje trodd du har hatt el...
*Vetlis* Skrevet 9. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2006 Oki, da satser jeg på det så kan jeg samle beina, nei jeg mener krefter resten av denne pp he he! ) Takk for svaret !
BensMor Skrevet 10. september 2006 #6 Skrevet 10. september 2006 Hvis tempen stiger, og du HAR hatt eggløsning, synes jeg det høres veldig lovende ut! Da må du nesten teste om en god uke. Hold oss oppdatert, da! Min temp har sunket jevnt og trutt denne syklusen, men ser ut til å stabilisere seg nå. Jeg er på dag 24, men ingen tegn til EL ennå.
*Vetlis* Skrevet 10. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 10. september 2006 Uuuæææ! Mener du det? Hmmmm nå ble jeg brått litt optimist!!!! Men aner jo egentlig ikke om el har vært her... Pleier du å ha lange sykluser? Jeg har ikke helt oversikt jeg etter flere års pille bruk og en MA har jeg ikke kommet i gang helt med syklusene. Tror jeg ar IKM 21 sept???? Får jeg spørre hva som er norm temp hos deg? Jeg temper med baby comp. Men synes tempen er så lav!!! Ligger på mellom 35.80 og 36.50 en plass!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 10. september 2006 #8 Skrevet 10. september 2006 Hvor er charten din da? Har du lagt den utpå FF linken vår? For FF finner jo el for deg. Men uansett er det forskjellig hvor mye den stiger...det som viser el er at før el tempene er lavere i gjennomsnitt enn etter el tempene, så når tempen har holdt seg oppe noen dager ser man at man har hatt el. Men legg ut charten da så skal jeg se på den :-)
*Vetlis* Skrevet 10. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 10. september 2006 Kirsty! Ehh... chart? Har ikke satt meg inn i hva det er jeg? Må visst gjøre litt hjemmelekser nå!
Gjest Skrevet 10. september 2006 #10 Skrevet 10. september 2006 Hvis vi skal hjelpe deg så må vi nesten få oppgitt ALLE temperaturene hele syklusen din
*Vetlis* Skrevet 10. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 10. september 2006 Skjønner, har de på compen! Skal se om ikke jeg får skrevet et skjema jeg...
Gjest Skrevet 10. september 2006 #12 Skrevet 10. september 2006 Enten så skriver du de ned her, ellers så er det en god ide å bruke fertilityfriend.com. Jeg brukte dette over ett år, å det funka veldig bra
*Vetlis* Skrevet 10. september 2006 Forfatter #13 Skrevet 10. september 2006 Oki, får gå inn å se på fertilityfriend.com Tusen takk for tipset )
Gjest Skrevet 10. september 2006 #14 Skrevet 10. september 2006 Å en ting til, hvis du ikke får det til, så kan jeg føre de inn på min:) Da analysere de den gratis fordi jeg betalte for ett år for en stund siden, sleit med å bli gravid
kirsty*2barnsmamma Skrevet 10. september 2006 #15 Skrevet 10. september 2006 Fertilityfriend er helt fantastisk, og gratis å bruke, og så kan du dele chartet med oss :-) Alt du trenger å vite står i handboken, så les der og har du noen andre spm så ikke nøl med å rope på oss :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå