Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #1 Del Skrevet 9. september 2006 hei.. i kveld har jeg hadd mye smerter i magen, mesta som mens smerter... er det noe farlig??? eller er det livmora som vokser?? er i uke 9 + 4.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 9. september 2006 #2 Del Skrevet 9. september 2006 Er ikke så lett å gi sikre svar... er det veldig vondt så kan d jo være noe galt, men trenger ikke nødvendigvis ikke å være det... Jeg har noen ganger ubehag(gjør ikke akkurt vondt, men er jo ikke deilig heller), å d tror jeg er livmoren min som strekker seg... men det er jo så forskjellig fra person til person hvordan man kjenner smertene... Da jeg var like langt som deg var jeg plaget av veldig vonde luftsmerter... både oppe og nede i magen.... Viss smertene dine ikke gir seg så kan du jo ringe legevakten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en liten i magen Skrevet 9. september 2006 #3 Del Skrevet 9. september 2006 Det kan jo være luftsmerter kanskje, det kan iallefall gjøre utrolig vondt! Står i denne fødselsboken min at det er veldig vanlig med menstruasjonslignende smerter de første mnd pga livmoren vokser osv. Blir smertene sterkere eller det kommer blødning må en kontakte lege. Lykke til, går nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå