Gjest Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Hei. Kan noen forklare meg en sak det er ca 1 uke siden EL og ca 1 uke til mens. Jeg har rutinemessig mens, men blødde litt i dag. Det kom blod på 2 "tørk" da jeg var på toalettet i morrest. Etter dette kom det ikke noe mer. Jeg har aldri før blødd en uke før menstruasjonen. Vi er førstegangsprøvere. Jeg tenkte umiddelbart festeblødning, mer ser samtidig på dette som ganske usannsynlig mtp at jeg ikke kan se for meg å ha fått full klaff ved første forsøk. Er det andre ting som kan forårsake slik blødning?
Sussa85 - snart 2? Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Syntes det høres ut som det var litt mye blod til å være festeblødning...skal bare noen få dråper i litt slim d som regel..... Du sier du er førstegangsprøvende..altså 1 måned du prøver? Netto pslutta på p piller? Er du sikker på at du hadde el når du trodde du hadde d? Klem
~Maja Mor~ Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 Tja, det kan jo være et lite rift... Men det kan også være festeblødning. Det passer jo ganske bra ifht el og ikm.... Så spennede :-) Lykke til!
Gjest Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 takk for svar:) Det var i grunnen ikke så veldig mye. Første tørk var det litt mer, og da var det rødt / mørkt. Men andre tørk var det veldig lite og lysere (sikkert utblandet i litt slim - sorry detaljene ) Jeg slutta på pillen for ca 2 år siden, men prøver for første gang nå.
Gjest Skrevet 9. september 2006 #5 Skrevet 9. september 2006 Sussa_85 skrev: Er du sikker på at du hadde el når du trodde du hadde d? Jeg er ikke sikker:) Det er bare en antakelse ift at jeg sånn ca vet når neste mens kommer. Jeg pleier å være i rute. Men for alt jeg vet kan EL ha vært både før og etter.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #6 Skrevet 9. september 2006 Jeg ble gravid på første forsøk med vår førstefødte, og hadde også sluttet med p-pillen ca 2 år tidligere. Håper at historien din blir den samme som min da:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå