Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Du finner ikke mange bukser som er fine bakfra. Hvertfall har ikke jeg vært heldig der.. De siger ned, og lommene sitter sånn at det ser ut som om du har den låvedøra!! (mulig jeg har det, men det trenger jeg vel ikke fremheve.. ) Mine normale jeans har bakender som gjør rumpa mindre og strammere enn den er.. hvorfor finnes ikke slike mammabukser!!?? Noen som vet?
♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Ja har sett det jeg også..Men fant en kul bukse på polarn og pyre. Det er en dongri bukse med lave lommer på rompen. Den får du ganske fin rompe i!
cth77 Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 mama.licius har også tøffe dongri, med lave lommer bak
SpongeBob Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 For ca to år siden kjøpte jeg et par jeans på Lindex med lavt liv foran (under-bump), med en bred, myk strikk under magen. Bootleg, kjempemyke i stoffet. OG JEG FIKK SPRETTRUMPE I DEM! Vi snakker om den hellige gral her, de perfekte jeans, og i mammautgave! Kjære snille, søte mennesker på Lindex, lag flere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå