Gå til innhold

Hvordan er magene deres???:)

snartmammapåny

Anbefalte innlegg

Min har blitt større, tror ikke andre enn de som vet det kan se det.. alle andre tror nok bare jeg har blitt feit;)

Samboeren bemerket faktisk at magen hadde blitt litt større;)

Er 10+4 så er vel på tide at babissen titter frem;)

Har ikke kjøpt mammabukser ennda, men må nok kjøpe en snart, begynner å minke på komfortable busker i skapet mitt nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5+5

har faktisk fått en liten bul rundt navel-området. Føler meg mere oppblåst egentlig. Veier ikke så mye, så det blir spennende å se når jeg selv er i uke 11 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ca 10 uker (tror jeg :-)),men har ikke fått mage enda..venter i spenning. Føler meg litt "tung" og oppblåst men det kommer nok mer av at jeg har vært så slapp i det siste.huff..Hadde vært deilig å vært litt mer opplagt!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 5+1, men er så oppblåst at jeg sitter med både knappen og glidelåsen åpen nå.. Hihi, kan jo ikke kjøpe mammabukser allerede nå! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i min 9.uke (8+4) og merker stoooor forskjell på magen.. hakke sjans til å bruke bukser som jeg brukte for tre-fire uker siden.. så har begynt med mammabukse nå jeg..

det er mitt andre sv.skap, og jeg var megadiger forrige gang også, så kroppen husker vel..

både jeg og min mann ser stor forskjell

dette er veldig individuelt, men jeg har litt på magen fra før av også da.. så det er vel derfor det vises så fort:D hehe

men, men.. om to uker har jeg vel ikke sjans til å holde det skjult

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått litt magen min ingen andre kan se det så godt som jeg kan..har litt mage fra før av også.Så er jeg veldig oppblåst.Når er det normalt og starte med mammabukser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

orker ikke bruke jeans lenger....de er for ubehagelige...er 7 uker på vei. er kvalm i tilegg da....så kan sikkert presse meg inn i buksene men da blir bare kvalmen værre!! gleder meg til magen virkelig blir struttemage og ikke fleske mage! ser vel litt slik ut np desverre......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ja er uke 12+2daga nu. har brukt mammabukse ganske lenge nu pga va veldi oppblåst i starten.

har også en god del bagasje på magen fra før av- så folk som kjenner mæ sir at d vises v at magen fått anna form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 8+3 på vei og har ikke brukt dongi-bukser på 3uker eller no.. går som regel i pusebukser og løse linbukser. blir bare kvalm og uvel i å gå i trange bukser.. er så opplåst, har fått litt mage,men gleder meg til den viser skikkelig.. :D min lille solstråle kommer i april.. *gleder meg masse* :P andre som har temin i april?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mage har vokst litt ja,men ikke bare nederst. Den begynner under puppene=( Sånn var det forriga gang også, jeg fikk stor og høy mage med en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kommet nesten like langt som deg.. (så lang blir litt rart uttrykk; tenk hvor lenge vi har igjen! ;) ) Men jeg merker at bukser kanskje er litt strammere enn vanlig. Føler at de presser på min oppblåste mage, så derfor har jeg gått over til treningsbukser ol. Gleder meg til å bli større!! Første gang jeg er gravid, og dette skal jeg nyte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er bare 4 +4 og jeg klarer ikek ha på meg bukser med knapper som sitter inntil. magen er helt oppblåst og det gjør vondt å ha noe over magen...kvalmt. sist da jeg var gravid så var det akkurat det samme. måtte jøpe meg mammabukser og bukser med strikk allerede i uke 7 -8 for å ha noe å ha på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Jeg er 10+6 og magen er skikkelig oppblåst. Fiser og promper hele tida... Ellers begynner t-skjortene å krype litt oppover og bli litt korte....Dongeribuksene er sååå trange at med en gang jeg kommer hjem fra jobb er det over i mammabukser eller joggebukser... Har tenkt å slutte med dongeribuksa snart.. Går i den som er mest stretch i nå.,..men den er jo litt trang over magen da.. he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 9+4 hvis menstermin stemmer, og har begynt å få mage allerede. Synes det er litt vel tidlig, men kank kanskje ikke vente annet når gullet mitt bare er 15 måneder. Forrige svangerskap kunne man ikke se noe før rundt uke 14. Men nå synes jeg den lille bilringen jeg har nederst på magen har begynt å flytte seg litt oppover, med det resultatet at det bare ser ut som jeg har lagt på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ca 5uker på vei med nr to.. magen er der alt ja.. hadde jo endel fra før, men den har lagt seg i en annen form.. tror jaggu jeg må opp på loftet og hente fram esken med mamma klær jeg.. hadde igrunn regnet med at det tok litt lenger tid, men ubehagelig med vanlige bukser gitt..

ble fort stor med nr 1også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, må bare fortelle... Traff en dame som var såvidt 3 mnd på vei, fikk sjokk da hun sa det, for magen var kjempestor. Så ut som hun var 7 mnd på vei... Det må jo bare være fler enn en der inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...