Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 var på legevakten tidligere i dag,fikk en rusten spiker fem seks cm inn i helen.Når legen skulle sette lokalbedøvelse skrek jeg til,klarte ikke holde meg for det gjorde så .......vondt. så sier hun Å DU SKAL FØDE OM EN UKE........ jeg ble forbannet å begynte å grine å sa at sånn gikk det ikke ann å si,er faktisk andre gangsfødene,å det her har ikke noe med fødselssmerte og gjøre og tenk om jeg faktisk var førstegangsfødene,da hadde jeg jo blitt vetskremt(ble faktisk skremt av at hun sa det) å jeg som aldri har gruet meg et halvt sek til fødsel nr to. Så prøvde hun å sette den igjen og ufet og aket seg noe voldsomt...så jeg reiste meg opp og sa at dette gadd jeg ikke å bli med på,så sa hun ja da får du gå med dritt i bene ditt å få betennelse osv da.... Det endte i hvertfall med at hun fikk tatt lokalbedøvelsen,fikk skjært opp såret fått ut dritten og stripset såret"for å sy en så hysterisk person som meg ville hun ikke" Så fikk jeg stivkrampe sprøyte og måtte gå på pencelin i fem dager.... Måtte bare på det ut.....synest dette var ille klarer ikke å la være å tenke på det. Hilsen 12 dager til termin
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Jeg hadde tatt navnet hennes og sagt i fra (meldt skriftlig) til den som er ansvarlig på legevakta i kveld!! Bare for å pointere at det ikke går an å behandle folk sånn.. så får hun en advarsel også liksom.. :=) det hadde jeg gjort! håper det går bra med deg god bedring:=)
Gjest Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 Slike smerter kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Selv er jeg andre gangsfødene, ja det var vont å føde, men absolutt verdt all smerten. Men slik unødig smerte som ikke fører noe godt med seg er noe helt annet. Det burde en lege absolutt vite.
monika fikk ei jente Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 høres ik ut som den dama skulle hatt noe med pasienter og gjøre. har fått lokalbedøvelse et par ganger selv, og det gjør ufattelig vondt. hun burde virkelig tenkt seg om før hun snakket den legen der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå