Gå til innhold

Jeg er så lei meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to uker til termin, og samboeren min lovet meg at en mnd før termin, skulle han holde seg edru. Vi har en times kjøring til sykehuset.. Jeg har ikke en gang nekta han å ta seg et par øl i løpet av dette svangerskapet, det har vel vært noe hver eneste helg ( han har ikke vært drita full eller på byn hver helg altså, men han har "nytt livet" for å si det sånn). Og nå sitter jeg her alene, mens han fester sammen med broren min og hans venner. De skal ut på byn. Ikke det at jeg ikke kan være alene, eller besøke noen venninner eller noe, men det er jo akkurat han jeg trenger nå i denne tiden.. Foreldrene mine er i syden, så jeg lurer på hvem som skulle kjørt meg avgårde hvis fødselen hadde starta i natt.. Da skulle jeg tatt taxi, og sendt en mld litt utpå tenker jeg... Sukk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda:=)

Skjønner følese .. vi bel også enige om at en mnd til termin skulle han holde seg edru.. men jeg har alikevell sendt han av gårde på håndball treff i dag med pizza og øl..

hvis jeg skulle få rier nå er det alikevell en stund til vi trenger å kjøre,så jeg tror det går bra:=)

mne han skla jo passe på å ikke bli for full da,, slik at han evnt kan kjøre hvis det trengs om en 10 timers tid.. he he :=)

Faktisk så har det såra meg mer før i sv skapet enn det gjør nå,,, nå har han vært innstilt på å ikke drikke,men jeg har sendt ham ut liksom.. Men jeg hadde mangen trsite fredager eller lørdager tidligere i sv skapet som jeg skulle ønske han heller ville sittet sammen med meg ..

Men men .. snart er det over og vi kan jo trøste oss med at de antagelig trenger dette nå og etterpå er det VÅR tur:=)

Ha en kos kveld :=)

sender deg en liten " i sammebåt" solstråle,selv om det er kveld:=)

Skrevet

Syns det er trist at han ikke klarer å holde seg edru så tett innpå terminen, og kanskje en smule respektløst overfor deg.. Ok om han tar seg en tur ut, men må han drikke liksom...

Skrevet

har nesten akkuratt snakka om det samme, ikke om at min samboer festa, men at han reiste på fisketur, han er riktignok hjemme nå da...

forstår deg kjempe godt...ikke kjekt i det hele tatt, har heller ikke nekta min et par øl av og til, men vurderer om det skal bli en stopper når terminen nermer seg...

syns du er snill mot mannen din jeg, han burde være takknemlig....

ta å prat med han i morgen, da er han allerede dårlig så om du gir han litt dårlig samvittighet så kjenner han nok at det stikker...

lykketil :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...