Gå til innhold

Tante rød ikke kommet ennå....

Anbefalte innlegg

Hei på dere!

Jeg er ganske så ny her inne, og har foreløpig bare lest litt her. Men nå må jeg bare dele litt med dere. TR skulle kommet på onsdag hvis jeg har regnet riktig, men har ennå ikke kommet. Mulig jeg innbiler meg ting, men jeg er fryktelig sliten om dagen, og føler meg helt utslitt hele tiden.

Så nå krysser jeg bare fingrene. Tør ikke ta en test ennå i tilfelle jeg bare blir skuffet. Får vel vente litt til med det gitt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6259145-tante-r%C3%B8d-ikke-kommet-enn%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei har ikke det skjønner du. Så uansett, så får jeg ikke tatt en test før kanskje mandag. Eller har de slikt på Narvesen og slikt? Skal nemlig til Trondheim i morgen, og er ikke hjemme før mandag ettermiddag, og har liksom ikke muligheten til å evt. ta en test før tirsdag morgen da. For den skal vel helst tas på morgenen etter hva jeg har skjønt?

Kvalmen har jeg ikke merket noe til enda. Og som sagt, tør ikke håpe for mye. Da blir jeg bare skuffet.

Nå har jeg bare lyst til å legge meg å sove. Orker liksom ingenting. Sukk.. Jaja... :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...