Kendra Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Nå begynner jeg å bli skikkelig nervøs for IKM i neste uke! Har ikke noe annen symptom enn vondter i magen, det stikker, verker og strekker skikkelig i underlivet. Det kan jo være IKM vondt, men føler dette er på en annen måte, og jeg syns jeg kjenner det igjen fra jeg gikk med sønnen min. Jeg har prøvd å stresse ned denne måneden og verken testet eller tempet, men helt vekke fra disse sidene har jeg ikke klart å vært... Er dere klare 37 - jenter, for en skikkelig opptur med et stort +, eller få den vonde skuffelsen igjeeen når enten mens kommer eller negativ test. Uff, hvorfor må månedene være så lange, og jeg vil IKKE inn i 6 pp!
@nita+Sebastian Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Hei på deg. Jeg har også IKM til uken, og føler som du. Har også stikking og er øm nederst i magen. Har også tunge bryster. Er flergangsfødende og vil vel derfor ikke få sånn kjempe vondt i brystene slik som ved første graviditet. Har også en tendens til å bli kvalm om kvelden og kan ikke drikke for mye kaffe heller, men det kan jo være psyken som spiller meg et puss, he he. Prøver også å holde fokus på litt andre ting men er ikke alltid like lett. Må liksom innom her å sjekke hvordan det går:0) Blir spennende neste uke og kanskje uken etter, for å se vor mange det har klaffet for.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Spennende saker dette her. Ønsker dere masse lykke til i neste uke!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå