ChaChi Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 jeg satt i go stolen og så på tv. hadde nettopp spist, og det var mye aktivitet i magen min, som det alltid er etter jeg har spist noe. jeg fikk litt murrunger nederst i magen, men det var ikke vondt. disse murringene spredte seg så oppover i magen, men det var fortsatt ikke vondt, så jeg tenkte ikke så mye over det.. men så ble jeg plutselig skikkelig svimmel.. måtte sette meg opp litt og fokusere. det var skikkelig ekkelt. sambo spurte om jeg var trett, så jeg så vel noe sløv ut også.. satt sånn og fokuserte kanskje et minutt, så forsvant det. er ikke svimmel lenger, men kjenner meg litt susa i hodet.. nesten sånn småpussa her jeg sitter. det er fortsatt mye aktivitet der inne, så jeg tror hun har det fint, men er det normalt å plutselig bli svimmel sånn som dette? syns det var ekkelt, og kjente det var like før det svartnet forran øynene mine.. huff.. skumle greier.. går i min 27 uke foresten..
Gjest Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Hadde også en slik episode. Tok det opp med jordmor og hun mente det var BT-fall som er normalt. Kan lønne seg å få sjekket BT på en kontroll. Hun sa videre at det var derfor ekstra viktig å drikke bra, at en alltid burde ha vannflasken i nærheten.
ChaChi Skrevet 9. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2006 bt er vel da blodtrykk regner jeg med.. hm.. har litt høyt blodtrykk jeg, og jordmor følger meg opp litt tettere enn vanlig pga dette, så da burde jeg vel nevne det for henne når jeg skal på kontroll på mandag.. når du sier det så hørtes det egentlig logisk ut at det var det.. fikk litt hjertebank etterpå også, så det stemmer nok.. takk for svar:)
Gjest Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Hei:o) Huff, ja mener blodtrykk, er helt fæl å forkorte. Skulle bare også tilføye at når en nettopp har spist så går mye blod til tarmen for å fordøye slik at en da kan få BT-fall. Uannsett skikkelig ekkelt er det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå