Tre små & mammaen Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 så du hadde lagt inn kanelsnurrer oppskriften din jeg:-) så den måtte jeg prøve:-) jeg og gutta har laget en dobbel versjon og venter på at snurrene skal avkjøle seg litt ;-) men hu mor har smakt på en allerede, og den var goooood:-) takk for at du delte oppskriften med oss her inne:-) klemmer fra
**synne** Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 hei! og værsegod!! Så kjekt at oppskriften ble prøvd ut -siden den jo egentlig var et sleivspark.. Så fjern jeg, at jeg klarer å skrive inn feil oppskrift.. *ler* jaja, men kunne jo ikke viske den ut igjen når jeg først hadde skrevet den..hihi.. Og ja, der er kjempegode! Håper dere har kost dere masse med snurrene!!
Tre små & mammaen Skrevet 11. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2006 Snurrene falt meget godt i smak:) Så godt at vi bakte en dobbel versjon i går også.)Så i går fikk alle naboungene snurrer og saft ute på lekeplassen:) Selv om solen ikke skinte, smilte ungene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå