Gå til innhold

Til alle for og imot folk..............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi!!!!!!!!!!!!!!

Fra i dag kan jeg kalle meg for høygravid og sitter ute på verandaen i sola og ullteppe med en øl og feirer........

vet det er mange her i mot det, men unner meg det uansett.......har vært så plaget meg alt mulig de siste 3 ukene, og nå er jeg endelig frisk samtidig høygravid, så nå koser jeg meg bare.....

Skål for en fin avslutning på sommeren og for mange fine år med nykomlingen etterhvert :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skål! ;-)

Det med å drikke bittelitt i slutten av svangerskapet går jo helt fint, så lenge man passer på å ikke nevne det for noen! Alltid noen som skal hisse seg opp.

Skrevet

kos deg du !

eg like ikje øl , bare drinker og det tør eg ikje drikke iallefall.

sitte her med is-vannet mitt som vanlig eg!

skååål!

Skrevet

Hei....

Kanskje jeg skal slenge meg med jeg også!!!!!

Har kjempe lyst på en øl,så kan jeg kalle meg for høygravid i morra jeg også :-))

Tror jeg blir med deg og feirer jeg!!!!!!!!!! Skååååååååål

Ha en fin lørdag

Skrevet

Denne slenger jeg meg på også....:)

Ikke sol her, men mørkt og kaldt, så jeg kan vel alltids sette på terassevarmeren og slå på utelyset.... ;)

Jeg har også 40 dager igjen i mårra ( eller om 3 timer ) SÅ jeg blir med lell jeg :)

SKÅL FØLKENS OG LYKKE TIL VIDERE TIL ALLE SAMMEN!!!!!!!!

Skrevet

Hehehe.........

Er nok ikke lenge til det kommer noen strenge kommentarer nå!!! ;-)

Skrevet

Skal prøve å ikke komme med "streng kommentar", men jeg skjønner ikke helt hvorfor dere må friste hverandre på denne måten... Det virker som om dere må få godkjenning av hverandre for at det er ok å ta en øl, og dermed er det helt greitt.

For min del syns jeg iallefall det er unødvendig å ta en øl eller et glass vin nå. Når jeg har holdt meg unna i 37 uker, skulle det vel ikke være så vanskelig å holde seg unna de 3-5 siste ukene vel??

Lysten er der jo, men den har jo vært der hele tiden!

Syns bare ikke det er noen vits å risikere noe, når man ikke er sikker på følgene.

Skrevet

Feirer med alkoholfritt øl hver dag nesten jeg. Må jo ferie at et mirakel er på vei. Munkholm smaker til og med bedre enn mange pilstyper. Blir nok mer mukholm på meg selv etter svangerskap

Skrevet

Munkholm 78grN (hvis jeg husker riktig) er absolutt best. De forsvinner veldig fort fra kjøleskapet, nå som min kjære også oppdaget dem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...