Gjest Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 det var så mange av de dere ketolyse tablettene..hvilke skal jeg velge?
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 dytter denne litt opp jeg...
mia_mor_med_bebi_i_magen Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 hufff, så ikke innlegge ditt før nå! tabelettene er ikke så nøye! det som er poenget er at du inntar max 15 karbohydraterg, da går kroppen din over i ren fettforbrenning og du frigjør et stoff som heter ketose som kan måles i urinen med hjelp av sånne sticks som du får kjøpt på apoteket "keto diabur sticks" du trenger ikke måle dette men d er gøy å sjekke om kuren virker og du er i fettforbrenning. mat med lite eller ingen karbohydrater er feks alt kjøtt og fisk, ost og egg. ellers er d mangen matvarer m lite karboinnh det må du lese deg til hvor mye d er i hva og hvor mye du da kan spise. ketolyse.no der kan du bestille en super bok m oppskrifter og tabeller for innhold av karbo i div matvarer ol! jeg tok ikke ketolyse tabeletter, men ta vitamintabeletter, da du ikke skal spise frukt pga fruktsukker.
Gjest Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 kanksje du hadde gidda å sende meg med en link med de tablettene jeg skal kjøpe ? det som du brukte da du gikk ned i vekt? det hadde vert kjempe flott! klem
mia_mor_med_bebi_i_magen Skrevet 10. september 2006 #6 Skrevet 10. september 2006 hei ijen! huff skreiv til deg et litt lenger innlegg men d forsvant så dette blir nok kortere gå på www.ketolyse.no og kjøp boka om ketolysekuren (evnt dvd) du trenger ikke no piller, kun passe karbohydrat inntaket! men ta vanlige vitaminer. kjøtt fisk ost sopp kan du spise hvor mye du vill av, andre ting må du sjekke for karbohydrat innhold, det står oversikt over innhold i div varer i boka. du må holde deg unna ris pasta brød og sukker. men denne kuren funker utrolig effektivt og fort, dersom du har dårlig tid pluss du slipper og være sulten! hvor lenge har du prøvd å bli gravid? har du barn fra før? osv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå