Gå til innhold

Jeg har fått dårlig nyheter :-((((

Anbefalte innlegg

Donoren min har fått tilbud om jobb i et annet land!!!! Er det mulig???? Huff, hvis han tar den er det kroken på døra på vårt prosjekt. Om 2 uker skal han si i fra om han tar jobben, og da reiser han nesten umiddelbart.... Jeg skjønner jo muligheten er stor for han og at han burde ta jobben, men hva med meg da? Er så trist, for jeg vet at han vil ha denne jobben... Tenk om denne el er den siste sjansen min?? Blir helt utslitt av å tenke på det....

Æsj....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6258441-jeg-har-f%C3%A5tt-d%C3%A5rlig-nyheter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååååååååååååååå....krise!!!!...snufs...men du kan jo få annen donor eller?..kan ikke lover og regler om alt dette jeg! men ...hvilket land er det snakk om da? Kan du besøke han da? ikke hver mnd kanksje men en gang innimellom??

Når har du el denne mnd da? håper spiren sitter da...snufs

Hei Maja-Mor

Ikke for å ta fra deg motet, men kanskje er dette sjansen din også, eller skjebnen. Kanskje var det meningen at det ikke skulle bli noe mer med denne fyren. Kanskje kommer du til å treffe drømmeprinsen under en snøstorm i julehandelen og.. plutselig har du en pappa til begge jentene dine? Ønskedrømmer for deg jeg Maja-mor :0)

snufs snufs snufs snufs snufs

Jeg tror jeg var heldig med denne donoren, tror ikke det er så mange som ville stille opp på denne måten. Syntes et er så godt å kjenne denne donoren ifht sykdom ol.

Han skal desverre til usa, så det går ikke å besøke ham. Jeg har el rundt disse dager. Var sammen i går og har planer til tirsdag og torsdag. Han er bortreist i helgen, så vi tok et lite påfyll i går, sånn tilfelle el kom tidlig ;-) Tror el skal komme på tirsdag..sånn etter babyverden i alle fall..

Herregud, Sussa, tenk om jeg må forlate dere om et par uker :-(((((

SNUFS OG ATTER FORBANNA SNUFS!!!!!!!!

Takk for det, Lone.

Men jeg har bare en datter fra før :-)

Men jeg skal nok etterhvert klare å tenke slik som deg, men akkurat nå ser jeg storken fly forbi vinduet mitt og det er så trist. Hadde så veldig lyst på et barn til nå.... Vi blir jo ikke yngre, er 34 som deg.

Og vi har prøvd i et år nå og jeg er grusomt klar for et nytt barn. Men jeg får håpe høyere makter har noe i tankene ang. denne utviklingen. Men jeg har en el igjen før han evnt. reiser og den må vi treffe!!!!

Huff maja-mor, nå fikk jeg vondt av deg....:( håper han ikke drar da, for din del. Dere må passe på og ha masse sex fremover da... Jeg vet ikke hva jeg skal si for å trøste deg jeg vennen.. Men du har mange som bryr seg her, og håper at det klaffer.

En stor og god klem sendes din vei.

Annonse

Takk takk takk, Trine :-)

Jeg er rimelig sikker på at han tar den jobben, så jeg ser for meg at denne el er den siste sjansen på barn inntil denne mannen på julehandel dukker opp ;-)

Håper så sinnsykt på å bli gravid denne gangen, men er motløs, har jo mistet litt troen.

MEN jeg er veldig glad for å ha dere :-) kommer nok til å følge med på hvordan det går her inne.

Klem tilbake...

Hehe, ja jeg skal ikke mobbe mannen på julehandel ;-)

Tror nok jeg kommer til å lage en t-skjorte: Smell meg på kjukka, jeg har bare en el igjen!!!! Føler meg litt desperat nå ja! Men skulle det ikke gå, så vet jeg at siste tog ikke har gått...det er bare i ferd med å gå for denne gang.

Herregud, kan du komme her og holde meg i hånda når jeg skal teste, jeg kommer til å være et nervevrak!!!

Annonse

Skjønner godt du er frustrert....

Men; skru optimismen til topps og sats på at det klaffer denne pp`n :-D

Eller: kanskje du "snubler" over drømmemannen neste gang du er på Rema, og det er han som skal bli far til ditt 2.barn ;-)

*masse lykkeønskninger sendes*

Hehe, jeg er ganske pessemistisk om dagen, så at det klaffer nå har nesten ikke streifet meg. Men du har rett, kanskje jeg tester positivt i uke 39!!! Tenk om det du, da skal jeg jaggu begynne å tro at det finnes en gud ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...