Gå til innhold

Da har vi bestemt oss

<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Velkommen!!

Jeg er også en nykommling her.Vi bestemte oss for å bli prøvere for to uker siden.

Men for vår del drøjer det nok til neste måned før det ev sitter en spire der. Testet positiv EL for 5 min siden, og gubben er 120 mil unna på jakt. Så hvis det skulle sitte en spire denne måneden, så må de små svømmerne ha holdt ut helt siden torsdag.......

Lykke til til dere og!

Annonse

Ja, vi har en nydelig gutt på 3 år, men det var litt av et prosjekt før han kom til verden. Så jeg må si at jeg går inn i dete prøveprosjektet med litt blandede følelser.....

Selv da, har dere non barn fra før? ( husker ikke om deu skrev om det i inlegget...sorry)

Hei!

Jeg er også ganske ny her inne. Vi skal begynne å prøve om noen dager. (Har fortsatt mens). Men har ganske regelmessig syklus, så jeg vet når jeg har eggløsning....tror jeg..:)

Har ikke tatt noen temp el no.. tror ikke jeg gidder det. Vi har et barn fra før, og vil gjerne ha et til nå snart, men det haster ikke. Vil ikke ha barn etter aug vi da, så det blir prøving i sept og okt og kanskje Nov. Ikke senere! Så jeg håper det klaffer. Sist gikk det på første forsøk. Men er forberedt på at det kan ta lenger tid denne gangen. Uansett så blir det veldig spennende å følge med her inne på alle som prøver! Lykke til alle sammen:)

Annonse

Vi har også nylig bestemt oss for å bli prøvere, sluttet på p-pillen for 3 uker siden. Har ikke hatt mens siden det, så kan vel ta litt tid før jeg er i syklus igjen. Men men, det gjelder å ikke bli ALTFOR utålmodig..hehe

Vi har ingen barn fra før, så dette er skikkelig spennende:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...