Gjest Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Føler meg helt bunnskrapet og som om jeg har grini i hele dag. Litt varm og tung i kroppen også. Om jeg legger meg ned får jeg ekstremt vonde kynnere, så jeg gruer meg til natten. Flere som er utrolig slitne? Har fremdeles ganske lenge igjen til termin (33 dager), men føler liksom at det kan starte før.. Mannen min sier jeg er helt dradd i ansiktet og ser ikke bra ut. :-(
Gjest Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Jeg ser ut som en krysning mellom en ballong og Dolly Parton jeg:) hahaha Skikkelig rundt i trynet med STOOOOOOre lepper (hvor i heite kom de fra liksom???)
Gjest Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 Uff.. Hihihi.. Alt mulig skal en gjennom også. Puppene er vel det eneste som ikke har forandret seg her i gården, men det kommer vel med ammingen. Så rart å store lepper..? Men, bollefjes har jeg også.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 ang pupper.. på ¤ dager har de plutselig blitt KEMBO ... helt sykt !!! Når jeg ligger står de rett opp av seg selv. har alltis hatt b - cup,men nå tror jeg det er c og RETT UT Hurra!!!! men det har også plutselig kommet vann i kroppen.. p disse dagen sa det smakk med 2 kg tvert !!! håper det bare er vann..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå