Gå til innhold

Har kjøpt kjempefin mammabukse i dag! :D


Stirra ner 32+5

Anbefalte innlegg

Fant en i mørk jeansstoff med stretch i. Superfin! Ser ut som en vanlig bukse, hvis en ser bortifra strikken øverst.... *kremt* Kostet 299 på Lindex. Herlig å ikke ha noe som strammer om magen ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, er det ikke herlig :o) Har gått med buksene oppknept med lang genser over, så det er deilig å slippe det også!!

 

Fant en tøff jeans på H&M. Den var HELT smal i beina og med et par slitte detaljer på hvert bein. Ser faktisk ut som en Diesel ;o) Søstera mi på 18 ble helt i hundre og spurte om ho kunne låne den. Var brått ikke like kult da jeg dro opp genseren og viste henne "magestrikken" :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte jeg skulle vente litt jeg da:) Har termin en mnd etter deg;)

 

Men artig å kunne gjøre innkjøp da! Det er jo på en måte det man venter litt på, sånn i "starten" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er du på vei? Er ikke mer enn i min uke fem ca..

 

Var å kikket på klær igår med min søster og vi fant en kjempe fin genser som var for gravide. Har lyst å kunne kle meg sånn noenlunde ok, selv om jeg senere får en bulende mage som stikker ut. Så den genseren hadde jo vært fint å kjøpt.. Men turte ikke pga det vises jo ikke enda, og så visste jeg ikke hva slags størrelse jeg burde kjøpe... Tips?? Eller er det dumt å tenke sånn så tidlig?? Mye kan jo skje, allerede opplevd en ma.

 

Skal fra nå av kjøpe klær som er mer romslige. Jobber på sykehjem, og disse buksene der er så stramme rundt livet! Skulle ikke vært lov ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 9 uker på vei, men merker at magen er ganske stor allerede. Kanskje fordi dette er mitt andre barn? (3 graviditet)

Jeg dristet meg til å kjøpe bukse i dag, fordi de trange jeg har fra før var altfor trange....he he.

Og har sett lille vidunderet på ul, så da føler jeg at jeg har litt "lov" til å ta på meg en mammabukse selv om jeg bare er i 1 trimester... Vet jo at det er en liten inni der!

 

Det er best å kle seg i komfortable klær! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...