Gå til innhold

Velge kjønn i utlandet

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

• 1 år senere...

Fortsetter under...

Hm, vet lite om dette og syns kanskje du leter på feil sted, men vet det var ei her inne som skulle reise til Russland for å velge. Tror kanskje de også gjør det i Belgia, men dette må du sjekke.

Det er hvert fall ganske dyrt, du må nok regne over 100.000 i Russland, sikkert mye mer i Belgia. Ville google gender selection clinics eller noe.

Ellers håper jeg at hvis du gjør dette, så aldri si det til den "utvalgte" gutten eller jenta di. Gu'bedre for et press å leve opp til!

Hei.

Jeg har vært i Russland ja..Veldig stor påkjenning på kroppen,både fysisk og psykisk.OG det koster mange penger.Kanskje rundt 60 tusen med reise,opphold og behandling.

Jeg var besatt av tanken på en jentebaby,gjorde hva som helst....

Men nå har jeg lært,og kommer aldri til å forsøke det en gang til!!!!Jeg fikk satt in et befruktet egg ja,men det ville ikke feste seg,så jeg begynte å blø etter 5 dager....Og det var en stoor nedtur,da vi hadde vært igjennom veldig mye:(

Nå har jeg bare lyst til å bli gravid,og det med uansett hvilket kjønn det blir:)

Jeg har ihvertfall lært leksa mi.

Behandlingen går ut på som et prøverørforsøk.ISCI. Bare at man tester kjønnet på det befruktede egget,før det settes tilbake i livmoren.

Må ta masse hormoner,og det er en slitsom tur.

Russland er ikke akkurat det beste feriestedet,nei..

Hei du rett over som har vært i Russland, kan du skrive litt mer utfyllende til meg på: [email protected]? Jeg skal til Russland i mai-juni selv om du har negativ erfaring, men det må jo alle IVF'ere regne med. Jeg kunne tenke meg info om det som skjer på sykehuset, hvor mange ganger du nåtte dit osv. Jeg har vært i kontakt med klinikken. Hvilken klinikk vrukte du osv.

vilvelge

• 1 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...