Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Da var jeg ferdig her ) Da hopper jeg i morgen (søndag) over til 3 trimester er 6 mnd på vei i morgen Men dere som fortsatt sitter igjen her får kose dere videre *klemmer*
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 9. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 9. september 2006 hmm jeg tok visst feil jeg da ... :S Trodde det var da en var 6 mnd (24 uker) en skulle over i det siste trimesteret. men nei.. må nok vente til uke 29.. hmm jaja da blir jeg her med dere en stund til da
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 Man går ikke over i neste trimester før man er 28 fullgåtte uker.. Så du får holde deg her litt til...hehe... Måtte tenke selv to ganger jeg nå, har jo termin 01.01.07.......fader, hadde jeg og missa at jeg skulle over til 3. tri.... hehe..
Januarjubel! Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 he he, ventetiden kan bli lang for oss alle...henviser forøvrig til "HJEEELP, hvor lenge varer et svangerskap"(..eller noe sånt)-tråden et annet sted på siden!
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 9. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2006 hehe lol... ja søren heller! jeg som trodde med et lite øyeblikk der at ENDELIG har jeg bare siste trimester igjen!!! Men fikk lixom ikke det heller helt til å stemme fordi et trimester er lixom 3 mnd! og jeg har 4 mnd igjen.. hmm hehe jaja får holde ut litt til her jeg og da! hehe
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 9. september 2006 #6 Skrevet 9. september 2006 Det hadde vært flott å gå over til 3 tri nå... Tiden går jo så altfor sakte...eller, det er muligheten for at jeg er for utålmodig.. Koselig å ha deg litt til her med oss da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå