Gå til innhold

men i alledager...!


frøken~synge~vil

Anbefalte innlegg

...er det noen andre som har fått mensen allerede...? Snuppa var 6 uker og 5 dager gammel da tante rød kom på besøk...! Jeg som hadde regnet med å slippe det i MINST ett halvt år...;( Etter en renselse på nestenseks uker vakke dette akkurat stas..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg har det slik også. Hadde det slik sist jeg fødte også. Hadde ikke før sluttet og blø fra fødselen før tante rød var på plaass igjen. Datteren min er 10 uker nå og jeg har hatt mensen to ganger siden hun ble født. Tenk å snyte oss for mensfri amming :-(

 

Lykke til.

 

Og et spørsmål som sikkert svarer seg selv, da betyr vel det at man er produktive igjen eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen allerede? Oi....det var tidlig ja. Snuppa mi er 8 uker, og jeg har ikke sett noe til tante rød ennå. Forrige gang jeg fødte fikk jeg mensen da jeg slutta å amme (8 mnd var gutten min da).

Men er du sikker på at det er mensen og ikke bare en sånn "etterpå-blødning"? Får håpe det..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke hatt mensen ennå, men er jo akkurat ferdig med å blø for 2 dager siden bare da (pjokken er 6uker i morgen)

Hadde jo håpet jeg fikk mensfri ihvertfall en liten stund til!

 

*kryssefingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sett noe til den enda...

Plages heldigvis lite av den, så det bekymrer meg ikke om den kommer eller ikke! :-)

Jeg ønsker eventuelt å få to "tette", (om man er så heldig å få det til like raskt og greit neste gang) så håper ikke den uteblir i evigheter... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...