skytte75:) Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Hvor får man det? Når begynner man med det? Jeg ringer hele byen mandag morgen hvis dere mener det hjelper!!! Er bare 37+2, men vesla er allerede estimert til 3800 i forrige uke, og de regnet med at hun havner godt over 4000... Pluss at nå kan det snart være nok....
skytte75:) Skrevet 9. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 9. september 2006 Har ikke tunga helt med meg... akupunktur..... tror jeg!!
fruktisèn Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 modningsakupunkur..?? hva mener du med det!! setter det i gang fødselen??? :)
fikk gutt i september Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Jeg har ikke prøvd det selv, men kjenner et par som har prøvd det uten hell. De varpå overtid da de fikk akupunktur, men har fødte ikke før de ble satt i gang på sykehuset. Men for noen lykkes det vel. Ellers hadde man vel ikke drevet på med det...
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 9. september 2006 #5 Skrevet 9. september 2006 Hei hei! Jeg fikk satt modningsakupunkr\tur ved st.olavs i uke 39 før forrige fødsel. Hun som satt nålene sa at det starter ingenting dersom du ikke er moden, men hjelper på modningsprosessen. Min erfaring er at det virkelig hjalp!! Var umoden rett før hun satte nålene, tre dager etter startet fødselen og etter 1 1/2 time med rier hadde jeg 3-5 cm åpning! Så jeg vil anbefale det, og kommer til å be om det denne gangen også hvis jeg skal føde normalt!!
suna-78 Skrevet 9. september 2006 #6 Skrevet 9. september 2006 Hvis jeg ikke husker galt så mener jeg det skal startes med modningsakupunktur allerde 4 uker før termin. Dette for å unngå overtid....Men tør ike si det 100 % sikkert. I allefall er denne infoen fra Fredrikstad sykehus der de driver masse med dette.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #7 Skrevet 9. september 2006 modningsakupunktur er ikke for å sette igang fødselen, det er for å lette åpningsfasen under fødselen. gjør at livmorhalsen modnes raskere. derfor kan man ta akupunktur i flere uker uten at det skjer noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå