mammafor2gang Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Hei, hei alle sammen...... Da er jeg ifølge bim 29+0 i dag...... Ny her med andre ord!! Ikke vært den mest aktive her på termintrådene, hengt litt inne på terminklubben jeg hører til ( som forøvrig er veeeldig koselig)!! Litt om meg: 27 år, samboer og venter første 3 des.......Lykke:-) Jobber 100% som sykepleier på sykehus. Gleder meg til å bli kjent med dere!!
mammafor2gang Skrevet 9. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 9. september 2006 Snakk om å skli på bananskall under presentasjonen.... *glis* Mener trimester trådene!!! Herregud:-)
Brillemamma Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 Heihei! Velkommen inn her! Det er veldig koselig her oså!
Gjest Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Ja fortsetter du med skrivefeil kan du ikke være her altså ;P Neida, hei og velkommen til siste etappe! Jeg er 26, samboer og venter førstemann 4 oktober. (eller litt før...det hadde vært noe det...) Jobber som vekter men er sykemeldt pga bekkenløsning og alt det andre morsomme som hører til graviditeten, så jeg er her altfor mye:)
tøtsi Skrevet 9. september 2006 #6 Skrevet 9. september 2006 Hei hei!! Henger meg på her jeg da.. Kan også endelig ta fatt på siste trimester - har termin 3. desember. Jeg er 25 år, samboer og dette er vårt første barn. Vi bor på Bjølsen i Oslo, og jeg skal føde på Rikshospitalet.. Gleder meg også til å bli kjent med dere her inne og til å få litt "fødetips" og sånn.. Ha en fin lørdagskveld jenter!
PrincessElisabeth Skrevet 9. september 2006 #7 Skrevet 9. september 2006 så koselig, heihei er det vel bare å si... er 19 år og samboer, venter vår første(selvsagt egentlig) 1november, helst før... er fra sandnes og er fødeklar nå og er kun 32+5, er kommet langt i svangerskapet men ikke langt nok;) håper dere får et fint opphold her, slik jeg ihvertfall har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå