Gjest Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Hvordan er det med deg? Når var det du hadde ikm igjen? Håper det funker for deg også! *koste babystøv på* Klem
~hope~ i 7.himmel Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Helloen igjen der:o) ikm torsdag ca,en dag pluss/minus.ikke så mange dage rigjen,men virker som hver dag går tregere og tregere;) tuuuusen takk-suger til meg babystøv***************) du har akkurat fått positiv test eller?langt på vei?Termin? håper å følge deg:D Klem
Gjest Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 nei, det er ikke manger dager til =) Skal følge med deg! Spennende dette Ja, fikk positiv test på fredag. 4+5 idag. termin 17.mai! =)
Gjest Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 nei, det er ikke manger dager til =) Skal følge med deg! Spennende dette Ja, fikk positiv test (clearblue) på fredag. 4+5 idag. termin 17.mai! =)
~hope~ i 7.himmel Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 nei,men guuud hvor lange disse dagene er;)Spennende ja,helt utrolig!:)nå som dagene nærmer seg,begynner jo også samoer å bli skikkelig spent:o)ååå..17.mai termin,fedrelandsbarn kanskje;)dersom jeg er gravid er jeg nå idag 3+3 .og har da menstermin 26.mai,så da er vi ganske likt,hadde vært koselig å fulgt hverandre da ja:D
Gjest Skrevet 10. september 2006 #6 Skrevet 10. september 2006 ja, hadde vært kjempe koselig! =) Krysser fingrer og tær for deg. *XXxx*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå