skytte75:) Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Noen som vet hva man skal holde seg unna av mat når man ammer?? He he, bortsett fra rødvin??
Gjest Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Har hørt at wiskey er skikkelig bra.. ;P (fleiper bare da, frk annonym..) Hvis du spiser mye skalldyr og kål kan barnet få luft i magen så det bør man prøve å unngå. Ellers tror jeg det meste er safe.. (hurra, spekemat kan spises igjen:) )
PrincessElisabeth Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 kål og løk, noen sier jordbær, tror det er endel som er litt sterkt for magen, men tror også at dette er en tilvenningssak
fikk gutt i september Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Det er veldig forskjellig fra baby til baby. Mi eldste jente tålte ingenting; ikke løk eller produkter med løk eller løkpulver, paprika, frukt, kål, kålrot, kullsyre etc. Det var utrolig vanskelig å finne på middag de første månedene. Andre kan ikke spise sjokolade eller melkeprodukter. Mens noen kan spise alt de vil. Da jeg ammet min datter, skulle man heller ikke spise reker og jordbær med hensyn til at barnet kunne utvikle allergi. Det har helsestasjonen nå gått bort i fra å fraråde. Stadig nye "regler" å forholde seg til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå