Gå til innhold

Slik er mine symptomer:


Gjest

Anbefalte innlegg

Hovne/tunge/vonde pupper, svimmel når jeg reiser meg, sulten, trøtt, vodt i korsryggen, humørsvingninger, stølhet i magen, spesielt når jeg reiser meg. Ingen kvalme :-) 6+6 nå. Dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noe mensmurringer/stikking, merker nå litt ømme pupper. Og idag ante jeg en liten kvalme, men var ikke noe voldsomt. Så har det i grunn det veldig bra!!God apetitt! Oftere sulten enn før..

Er 9+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde overhodet ingen andre symp.enn den vanlige pms'n inntil jeg testet.Testet mandag(ikm).Er i dag 4+5.Om natten begynte puppene og gjøre temmelig vondt.De stakk og var svært ømme.Det er vondt å ligge på magen.De har vokst.

Tisser mye og noen netter også om natten.Det har jeg aldri gjort tidligere.

Ikke endret apetitt.Litt uvel av og til på dagen.Ikke mer sulten.

Tørstere enn før.Må ha vannglass på nattbordet(også dette mot normalt).

Småstikk i magen hele døgnet.Litt kribling i skjeden.

Men har det helmax.Det er overhodet ikke noe plagsomt.Det eneste er at det er vondt å ligge på magen.

:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tunge litt ømme bryster,trøtt,sliten og ikke så mye mat lyst.Litt humørsvingninger.Er en 7uker på veg og noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er trøtthet, ikke sulten på dagen; men den kommer igjen på kvelden. Litt ømme pupper, vondt i korsryggen og kjenner innimellom at noe skjer inni meg. En rar følelese i magen på en god måte. Er ikke kommet lenger enn inn i min uke 5...

Har ikke vært hos legen enda, skal dit onsdag. Så da får jeg jo vite mer nøyaktig. Her på bim står det at jeg er gått over i uke fem.

Føler mine symptomer er tidlig ute, men dette er vel individuelt...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- ømme/stikkende bryster

- sting/støl i maven

- kvalme av spesielle lukter (div mat - søppel - stekeos - parfymer mm) (....brekker meg, men har unngått å kaste opp enda - HELDIGVIS:) Sliter med å holde graviditeten hemmelig........)

- sulten, men ikke lyst på mat....

- VELDIG oppblåst og TREG mave

- svimmel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...