Gjest Skrevet 9. september 2006 #1 Del Skrevet 9. september 2006 Hovne/tunge/vonde pupper, svimmel når jeg reiser meg, sulten, trøtt, vodt i korsryggen, humørsvingninger, stølhet i magen, spesielt når jeg reiser meg. Ingen kvalme :-) 6+6 nå. Dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma >to gull Skrevet 9. september 2006 #2 Del Skrevet 9. september 2006 Noe mensmurringer/stikking, merker nå litt ømme pupper. Og idag ante jeg en liten kvalme, men var ikke noe voldsomt. Så har det i grunn det veldig bra!!God apetitt! Oftere sulten enn før.. Er 9+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma mai-07 *på overtid* Skrevet 9. september 2006 #3 Del Skrevet 9. september 2006 Hadde overhodet ingen andre symp.enn den vanlige pms'n inntil jeg testet.Testet mandag(ikm).Er i dag 4+5.Om natten begynte puppene og gjøre temmelig vondt.De stakk og var svært ømme.Det er vondt å ligge på magen.De har vokst. Tisser mye og noen netter også om natten.Det har jeg aldri gjort tidligere. Ikke endret apetitt.Litt uvel av og til på dagen.Ikke mer sulten. Tørstere enn før.Må ha vannglass på nattbordet(også dette mot normalt). Småstikk i magen hele døgnet.Litt kribling i skjeden. Men har det helmax.Det er overhodet ikke noe plagsomt.Det eneste er at det er vondt å ligge på magen. :=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Aurora har tre gutter# Skrevet 9. september 2006 #4 Del Skrevet 9. september 2006 tunge litt ømme bryster,trøtt,sliten og ikke så mye mat lyst.Litt humørsvingninger.Er en 7uker på veg og noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
titti80 Skrevet 9. september 2006 #5 Del Skrevet 9. september 2006 Mine er trøtthet, ikke sulten på dagen; men den kommer igjen på kvelden. Litt ømme pupper, vondt i korsryggen og kjenner innimellom at noe skjer inni meg. En rar følelese i magen på en god måte. Er ikke kommet lenger enn inn i min uke 5... Har ikke vært hos legen enda, skal dit onsdag. Så da får jeg jo vite mer nøyaktig. Her på bim står det at jeg er gått over i uke fem. Føler mine symptomer er tidlig ute, men dette er vel individuelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M@mm@nmin <3 <3 <3 Skrevet 10. september 2006 #6 Del Skrevet 10. september 2006 - ømme/stikkende bryster - sting/støl i maven - kvalme av spesielle lukter (div mat - søppel - stekeos - parfymer mm) (....brekker meg, men har unngått å kaste opp enda - HELDIGVIS:) Sliter med å holde graviditeten hemmelig........) - sulten, men ikke lyst på mat.... - VELDIG oppblåst og TREG mave - svimmel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå