lilja74 Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Er veldig i tvil på hvilken vogn jeg skal kjøpe til snuppa på 9 mnd. Vil ha ei robust til å kjøre i all slags vær. Står mellom teutonia timmy, eller emmaljunga scooter. har også sett på carena freeride, men fikk beskjed om at disse var det mye reklamasjoner på, hmmm, kjekt at en kunne snu håndtaket på den da. Noen som kan gi råd please?????
Tredje barn på vei Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 venninda mi har den scooter vogna. og den er jeg rå missunnlig på. Den er så lett å trille. skikkeli god kjørekomfort på den. Så jeg ville annbefalt den. de er jo ganske fine oxo da. Men emmaljunga er jo kjempe gode vogner
Gjest Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Har hatt emmaljunga scooter og kan bare anbfalle den ¨på det varmeste og vel så det. Ryggen går ikke helt ned men det er itte mye om. Og den er litt breiere oppi slik at man lett kan ha vinterpose oppi den.!!!!!
Gjest Skrevet 9. september 2006 #5 Skrevet 9. september 2006 har carena (uten vendbart håndtak) og kan absolutt ikke anbefale den! dårlig fjæring, teite hjul, og "simpel" design. angrer veldig, men den var jo på salg og da er jo jeg ikke vanskelig å overtale... ville heller satset på emmaljunga, eller f.eks brio race eller zenit.
lilja74 Skrevet 9. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2006 Takk for tips. Ingen som har teutonia timmy da? Likte at kalesja på den kunne dras langt frem i tilfelle regn(noe vi har stadig på vestlandet, he he)
LegallyBlond Skrevet 10. september 2006 #7 Skrevet 10. september 2006 Teutonia timmy har full liggestilling, er vel noe nettere enn scooter og har vendbart setetrekk. Hjulene til teutonia timmy er litt bedere på vinterrføre enn emmaljunga scooter sine, og mener at for en tillegg i prisen på timmy kan du få lufthjul. Jeg har sett på begge to selv, og ville valgt en teutonia timmy om jeg var deg Og ja, det med kalesja virker absolutt å være en fordel her på vestlandet =)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #8 Skrevet 10. september 2006 Timmy,absolutt ! Den vogna er suveren ) Vanvittig god trillekomfort,god fjøring, plass til voksi-pose, full liggestilling, god sittestilling. Go for it )
lilja74 Skrevet 10. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 10. september 2006 Takk for tips, supert. Tror nok det blir timmy ja. Noen som vet om det kommer nye modeller etter nyttår eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå